دیدار برگشت تیم‌های فوتبال سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران در مرحله پلی آف لیگ دسته یک در حالی امروز در مشهد برگزار می‌شود که حواشی بازی رفت، حساسیت این بازی را دوچندان کرده است.
دیدار برگشت تیم‌های سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران عصر امروز در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود و تیم پیروز در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت، حریف تیم فجرسپاسی شیراز برای صعود به چهاردهمین دوره لیگ برتر خواهد شد. دیدار رفت تیم‌های پیکان و سیاه جامگان در تهران که به تساوی بدون گل انجامید با حاشیه‌های زیادی همراه بود و انتقاد تند قائم‌مقام باشگاه پیکان از قضاوت داور اینبازی و به دنبال آن انتشار بیانیه شدیداللحن از سوی باشگاه سیاه جامگان به این حواشی افزود.
تیم‌های سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران با قرار گرفتن در رده دوم گروه‌های اول و دوم لیگ دسته یک به مرحلهپلی آف صعود کردند.
تیم پیروز در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت تیم‌های پیکان و سیاه جامگان روزهای ۶ و ۱۱ اردیبهشت ماه برای صعود به لیگ برتر رو در روی تیم فجرسپاسی شیراز قرار می‌گیرد. قرعه‌کشی برای تعیین تیم میزبان در بازی رفت و برگشت روز یکشنبه انجام می‌شود.
پیش از این تیم‌های پدیده شاندیز مشهد و نفت مسجدسلیمان با قرار گرفتن در صدر گروه‌های اول و دوم لیگ دسته یک، به چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده‌اند.