فینال لیگ دسته یک کشور عصر روز پنج‌شنبه در مسجد سلیمان برگزار شد که تیم پدیده مشهد موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل نفت این شهر عنوان قهرمانی لیگ دسته یک را کسب کند.
حالا باید به موفقیت تیم ملی فکر کنیم
محمد موسوی ملی پوش تیم والیبال متین ورامین با اظهار خشنودی از قهرمانی در آسیا و کسب سهمیه جهانی گفت: همه ما برای کسب سهمیه باشگاه‌های جهان تلاش کردیم و حالا باید به موفقیت تیم ملی فکر کنیم و بهتر است سه بازیکن ملی پوش متین به تیم ملی کمک کنند.

شکایت باشگاه استقلال از داور بحرینی به AFC
شکست دو بر یک استقلال مقابل الشباب عربستان با توجه به پنالتی که داور این مسابقه علیه آبی‌پوشان تهرانی گرفت، سبب شد تا مسوولان باشگاه استقلال به‌دلیل داوری بد این مسابقه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند.

گرت بیل در هر ثانیه ۸.۳۹ متر دوید
بیل گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان در دیدار مقابل بارسلونا روی گل دوم رئال رکورد بی نظیری را از خود به جا گذاشت و ۱/۵۹ متر را در ۷:۰۴ ثانیه دوید.

جانشین دنیل داوری در برانشوایگ مشخص شد
در پی جدایی داوری باشگاه اینتراخت برانشوایگ رسما اعلام کرد که با رافال گیکیویز به توافق رسیده و این دروازه‌بان لهستانی از ابتدای فصل آینده جانشین دنیل داوری خواهد شد.

روته مولر سرمربی تیم ملی افغانستان شد
اریش روته مولر به عنوان سرمربی موقت تیم ملی فوتبال افغانستان برگزیده شد.روته مولر ۶۹ ساله که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی آلمان، ایران، باشگاه استقلال و چند باشگاه بوندس لیگایی را دارد، هدایت این تیم را تا پایان جام ملت‌های آسیا برعهده گرفته است.