فدراسیون کشتی کشورمان از موافقت و تایید فدراسیون جهانی کشتی با میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌‎های جهان در دو رشته آزاد و فرنگی در ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، پس از خبر اعلام آمادگی مسوولان کشتی استان مازندران مبنی بر برگزاری رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های جهان در شهرستان جویبار که از سوی خبرگزاری مهر منتشر شده بود، مسوولان فدراسیون کشتی نیز از موافقت فیلا با این میزبانی و همچنین تعیین زمان دقیق این پیکارها خبر دادند.
به این ترتیب فدراسیون جهانی کشتی فیلا ضمن موافقت با میزبانی ایران اعلام کرد رقابت‌های کشتی آزاد طی روزهای ۵ تا ۷ آذرماه امسال در شهرستان جویبار استان مازندران و همچنین مسابقات کشتی فرنگی در روزهای ۱۲ تا ۱۴ آذر ماه در استان خوزستان برگزار خواهد شد.
پیش از این اصغر ثمربخش، رئیس هیات کشتی استان مازندران نیز ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی این رویداد بزرگ اعلام کرده بود شهرستان جویبار به عنوان مهد کشتی ایران و جهان می‌تواند میزبان شایسته و خوبی برای این رویداد بزرگ بین‌المللی باشد و مسوولان سیاسی و ورزشی استان سعی خواهند کرد، این رقابت‌ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.