با انجام مسابقات هفته سی‌ام بوندس‌لیگا هفته‌نامه کیکر آلمان در تازه‌ترین شماره خود که دیروز منتشر شد، به دنیل داوری نمره خوب 5/1 داد.
متین ورامین نماینده چین‌تایپه را شکست داد
تیم والیبال متین ورامین، نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دیروز برابر نماینده چین تایپه قرار گرفت و توانست حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. با این نتیجه، متین ورامین باید امروز در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده مسابقه چین و لبنان برود.

برگزاری مسابقات جام قهرمانان راگبی در ایران
مسابقات جام قهرمانان راگبی ۷ نفره در ۲ بخش مردان و زنان نیمه دوم خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد. در رقابت‌های جام قهرمانان که در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار می‌شود، سه تیم نخست رقابت‌های لیگ برتر و سه تیم اول لیگ دسته یک (جمعا ۶ تیم) در هر ۲ بخش مردان و زنان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا قهرمان قهرمانان لیگ راگبی ۷ نفره مشخص شود.

هامبورگ سقوط می‌کند
به باور عمده هواداران تیم فوتبال هامبورگ، این تیم در پایان فصل جاری به دسته دوم بوندس‌لیگا سقوط می‌کند.در رای‌گیری روزنامه مورگن‌پست که ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند، ۶۲ درصد باور دارند هامبورگ مسافر لیگ ۲ ژرمن‌ها می‌شود.

بازگشت خدیرا به تمرین رئال
سامی خدیرا هافبک تیم ملی فوتبال آلمان با بازگشت به تمرین تیم رئال مادرید برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی امیدوار شد. این بازیکن ۲۷ ساله در تساوی یک بر یک آلمان مقابل ایتالیا در ماه نوامبر دچار مصدومیت از ناحیه رباط شد.