معرفی چهارمین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال دیدار سوم دو تیم ذوب‌آهن و ماهان در مرحله پلی‌آف دوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز برگزار خواهد شد. با برگزاری این دیدار تکلیف چهارمین تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص خواهد شد.

قهرمانی فولاد نشان داد می‌توان سالم قهرمان شد
وحید هاشمیان گفت:قهرمانی فولاد با فرکی نشان داد که در ایران هم می‌توان سالم کار کرد. او با بازیکنان تقریبا گمنام اما شایسته، موفق شد در عین لیاقت کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

السد بدون رائول در اصفهان
باشگاه السد قطر اسامی ۱۹ بازیکن این تیم را که برای دیدار مقابل سپاهان با پرواز جت اختصاصی به اصفهان خواهند آمد اعلام کرد که رائول گونزالس غایب بزرگ این فهرست است.

واکنش اولادی به انتقاد استقلالی‌ها
مهرداد اولادی می‌گوید باورش نمی‌شده هواداران استقلال از او به‌دلیل جراحی صورت و لب‌هایش هم گله کنند.وی گفت: من نمی‌دانم چرا هواداران استقلال درباره مسائل ظاهری‌ام حرف می‌زنند. این مسائل شخصی است. کاش وقتی این‌قدر در ظاهر بازیکن دقت می‌کنند دلیلش را هم بدانند. من در نفت که بودم آسیب دیدم و لبم داغون شد. چاره‌ای غیر از عمل نداشتم.

خیلی‌ها از مورینیو نفرت دارند
رونالد کومان سرمربی تیم فاینورد هلند می‌گوید؛ بسیاری در دنیای فوتبال از سرمربی پرتغالی چلسی نفرت دارند، اما او این‌طور فکر نمی‌کند.

خودرو ژاپنی پرسپولیس برای پنجعلی
محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران بابت قراردادش با این باشگاه یک دستگاه خودرو ساخت ژاپن دریافت کرده است.

تمایل دروازه‌بان پرسپولیس برای ماندن در این تیم
نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس از تمایل خود برای ادامه حضور در این تیم یاد کرد و اینکه تمایل دارد سرخپوشان را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

افزایش نگرانی از روند کند آماده‌سازی المپیک ریو
تعداد زیادی از اعضای فدراسیون‌های بین‌المللی ورزش‌های تابستانی در حاشیه کنگره اسپورت آکورد ۲۰۱۴ دغدغه‌های خود را درباره آماده‌سازی و تدارکات بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام کردند.

خلعتبری: فصل بعد در پرسپولیس نمی‌مانم
خلعتبری می‌گوید فصل آینده در پرسپولیس نمی‌ماند. وی گفت: با این شرایط در پرسپولیس نمی‌مانم. از هیچ باشگاهی هم پیشنهاد ندارم اما سال آینده در پرسپولیس نیستم.

قرارداد تمام مربیان و بازیکنان اعلام عمومی می‌شود
تاج؛ رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: همان‌طور که قبلا هم تاکید کردم امسال بنای شفاف‌سازی هر چه بیشتر را داریم و تمامی قراردادهای مربیان و بازیکنان اعلام عمومی خواهد شد.

نامه‌ام به احمدی‌نژاد بی‌فایده بود
مجید جلالی، سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی که چند سال پیش در خصوص آشفتگی‌های فوتبال به محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت نامه‌ای نوشته بود، نگارش این نامه را بی‌فایده دانست ولی تاکید کرد که مسوولیتش ایجاب می‌کرد هرآنچه را به صلاح فوتبال است بگوید.

داوری در تیم منتخب تازه وارد‌های بوندس‌لیگا
سایت Transfermarkt از بین بازیکنانی که در فصل جاری برای اولین بار در بوندس‌لیگای یک به میدان رفته‌اند ترکیبی منتخب انتخاب کرده است که از نکات جالب آن می‌توان به حضور دنیل داوری، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان اشاره کرد.

تب فوتبال به هندبال هم رسید
چند بازیکن ایرانی مقیم کشورهای خارجی طی تماسی با فدراسیون هندبال برای حضور در تیم‌های پایه هندبال اعلام آمادگی کردند.

مربی تیم ملی کشتی آمریکا استعفا داد
زکی جونز، از قهرمانان کشتی آزاد آمریکا و سرمربی تیم کشتی آزاد این کشور پس از پنج سال از سمت خود کناره‌گیری کرد.