طلای کرمی و معتمد  در تورنمنت تکواندو آلمان
روز دوم از رقابت‌های تکواندو بین‌المللی آلمان با کسب دو مدال طلا توسط دو تکواندوکار المپیکی کشورمان و حذف ناباورانه بهنام اسبقی همراه بود. در ادامه رقابت‌های تکواندو بین‌المللی آلمان که در شهر هامبورگ جریان دارد، تیم ایران روز شنبه سه نماینده داشت که محمد باقری معتمد و یوسف کرمی دو نماینده ایران در المپیک 2012 لندن با شکست همه رقبا به مدال طلا دست پیدا کردند و بهنام اسبقی هم با دو پیروزی از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 68 کیلوگرم تیم تکواندو کشورمان دو نماینده داشت. بهنام اسبقی که ماه قبل در مسابقات هلند توفیقی کسب نکرده بود، در فاصله کمتر از یک ماه در یک تورنمنت بین‌المللی دیگر دست خالی ماند تا بیش از گذشته به تمرکز روی مسابقات برون مرزی نیاز داشته باشد، اما محمد باقری معتمد در ادامه مبارزات خوب خود روی «شی هاپ چانگ»‌های خارجی موفق به کسب مدال طلا شد. وی دور نخست استراحت داشت، سپس «آداچیرو» از بلژیک (14بر 4)، «هولر» از آلمان (12بر5) و «جان لبرگ» از کانادا
(10 بر4) را شکست داد و راهی بازی پایانی شد. وی در مبارزه نهایی مقابل «گارسیا مارتینز» از اسپانیا قرار گرفت و با برتری 14بر4 به مدال طلا دست پیدا کرد. یوسف کرمی دیگر مرد طلایی تیم ملی ایران در آلمان بود. وی در وزن 87- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت، سپس «مارچین» از لهستان را 15 بر 5 شکست داد و در ادامه 11 بر یک «شاکیف» از قزاقستان را از پیش رو برداشت و پس از آن با برتری مقابل نماینده آلمان‌ها راهی بازی پایانی شد. وی در دیدار پایانی «آندرو براگون» از کانادا را 5 بر 3 شکست داد و به مدال طلا دست یافت.