پیگیری نمایندگان مجلس  درخصوص پرداخت‌های میلیاردی
برخی نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری مبالغ میلیاردی پرداختی به فوتبالیست‌ها شدند. این تذکر در شرایطی به وزیر ورزش و جوانان داده شد که طی روزهای گذشته خبرهای مختلفی در مورد قرارداد میلیاردی برخی فوتبالیست‌ها با باشگاه‌های پرطرفدار منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، درحالی که طی سال‌های گذشته صحبت‌های زیادی در مورد مبالغ دریافتی بازیکنان برای پیوستن به تیم‌های مختلف لیگ برتری مطرح شده و حتی مسوولان در مقطعی هم بحث سقف قرارداد را برای مقابله با این پرداخت‌های غیرمتعارف در نظر گرفتند، اما سروصداها و اعتراض‌ها در این خصوص هیچ نتیجه‌ای در برنداشت و قراردادهای بازیکنان سال به سال بیشتر شد.
در این رابطه و 2 روز پس از پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ایرج ندیمی و تامینی نمایندگان لاهیجان و رشت در تذکری به محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، خواستار «پیگیری پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان فوتبال از جیب مردم شدند.»
اما به نظر می‌رسد عزم مسوولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در فصل جاری برای برخورد با معضل پرداخت‌های میلیاردی به فوتبالیست‌ها، جزم است و آنها می‌خواهند برای لیگ شانزدهم با این پدیده نامتعارف، به شکلی منطقی برخورد کنند.
در این رابطه حتی وزیر ورزش و جوانان بر پرداخت مبالغ منطقی و اعلام رسمی ریز قرارداد اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌های مختلف، تاکید کرده است.