عصبانیت رحمتی و اشک‌های مدافع آبی‌ها
یکی از مهم‌ترین اتفاقات رختکن تیم استقلال بعد از بازی روزجمعه مقابل تراکتورسازی خداحافظی تلویحی علی فتح‌الله‌زاده از بازیکنان بود. مدیرعامل استقلال قبل از شروع بازی هم اعلام کرد دیگر در استقلال نمی‌ماند اما قلعه‌نویی را در این تیم نگه می‌دارد.
قلعه‌نویی: تقصیر من بود
قلعه‌نویی ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ باشگاه استقلال را با تیمی پر مهره کسب کرد. اگرچه استقلال بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، پژمان منتظری و جواد نکونام را از دست داد، اما باز هم تیم قدرتمندی بود. سرمربی استقلال به شدت از مقام پنجمی تیمش ناراحت بود و با چهره‌ای درهم و شاکی از عملکرد استقلالی‌ها فقط به گفتن یکی، دو جمله اکتفا کرد. قلعه‌نویی در ابتدای ورود به رختکن خواستار خروج افراد غریبه از جمع بازیکنانش شد تا بعدها اخبار تیم به گوش رسانه‌ها نرسد. سرمربی مغموم استقلال با طعنه به شاگردانش گفت: «شماها اصلا مقصر نبودید. همه تقصیرات گردن من است و هیچ فرد دیگری در این نتیجه مقصر نیست. آبروی خودم رفت و به حال شماها که فرقی ندارد.» بازیکنان استقلال به خوبی می‌دانستند که حرف‌های قلعه‌نویی طعنه‌های تندی به آنها دارد و در فضای سنگین رختکن کسی توانایی حرف زدن نداشت.
عصبانیت رحمتی از صادقی
دو خطایی که امیرحسین صادقی مرتکب شد منجر به ۲ گل تیم تراکتور شد. یکی خطایی در پشت محوطه هجده قدم که محمد نصرتی اولین گل زندگی فوتبالی‌اش را از طریق ضربه کاشته به ثمر رساند و دیگری پنالتی‌ای که منجر به آقای گل شدن کریم انصاری فرد شد. مهدی رحمتی که در یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی‌اش و در پیش چشمان کی روش سه بار دروازه‌اش را باز شده دید در پایان بازی و در صحبت با دوستانش به شدت از صادقی انتقاد کرد و او را مقصر باخت استقلال دانست. رحمتی از ابتدای فصل رابطه غیردوستانه‌ای با صادقی داشته و هرگاه این مدافع اشتباهات تاثیرگذاری در جریان بازی داشته دروازه بان استقلال شکایت او را پیش قلعه‌نویی برده است.
اشک‌های عمران‌زاده و دلداری آندو
آندرانیک تیموریان که غیبتش دراین بازی به شدت برای استقلال محسوس بود بعد از پایان بازی به رختکن تیمش رفت و به بازیکنان ناراحت را دلداری داد. آندو که همیشه بمب انرژی و روحیه استقلالی‌ها است، وقتی به رختکن رفت و همبازیان مغموم و ناراحتش را دید به تک‌تک آنها دلداری داد و با یادآوری بازی استقلال و الشباب به بازیکنان تاکید کرد حالا که لیگ تمام شده فقط به فکر بازی با الشباب باشند تا از گروهشان در آسیا صعود کنند. یکی از ناراحت‌ترین بازیکنان در رختکن دیروز استقلال حنیف عمران زاده بود که اشک‌هایش بقیه همبازیانش را متاثر کرد به طوری که خیلی‌ها به او دلداری دادند. پرونده استقلال لیگ سیزدهم با مقام پنجمی در لیگ به پایان رسید و شاید خیلی از بازیکنان امسال برای فصل آینده جایی در این تیم نداشته باشند.