تصمیم جباری از نظر ما مردود است دبیر کل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی صرفا تصمیم شخصی او است و از نظر فدراسیون مردود است، گفت: ملی پوشان سرباز مملکت هستند و تصمیم گیری درباره حضورشان در تیم ملی بر عهده فدراسیون و مربی تیم ملی است. بنابراین کسی نمی‌تواند بگوید به تیم ملی نمی‌آیم چون شاید مصدوم شوم! همچنین مهدی محمدنبی برنامه‌های تیم ملی را تا آغاز مسابقات جام‌جهانی 2014 برزیل اعلام کرد. براساس اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان 26 فروردین تا 17 اردیبهشت در اردوی آفریقای جنوبی خواهند بود، سپس از 18 تا 21 اردیبهشت استراحت دارند و از 22 اردیبهشت تا 8 خرداد به اردوی اتریش می‌روند. پس از آن ملی‌پوشان تا 12 خرداد استراحت و 14 خرداد تهران را به مقصد سائوپائولو برزیل ترک می‌کنند.
مهرام حریف دانشگاه آزاد در نیمه‌نهایی شد
هفته دوم مرحله نخست از رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال روز پنج‌شنبه با سه دیدار برگزار شد که در آن تیم‌های مهرام، پتروشیمی و ذوب‌آهن مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. به این ترتیب تیم بسکتبال مهرام در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر حریف دانشگاه آزاد شد و پتروشیمی باید منتظر برنده ذوب‌آهن و ماهان بماند.

امکانات مسجدسلیمان را بررسی می‌کنیم
بهروان مسوول برگزاری مسابقات لیگ دست اول فوتبال باشگاه‌های ایران با بیان اینکه پیش‌تر به مسوولان باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص امکانات سخت افزاری هشدار داده‌ایم گفت: ما بلافاصله نمایندگان خود را برای ارزیابی امکانات ورزشگاه مسجد سلیمان به این شهر می‌فرستیم.

پیروزی قاطعانه متین ورامین بر نماینده ویتنام
در ادامه رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا تیم والیبال متین ورامین در دومین دیدار خود به مصاف داک لانگ جیا لای ویتنام رفت که موفق شد این رقیب نه چندان قدرتمند خود را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.

صعود تیم‌های یوونتوس، بنفیکا، سویا و والنسیا
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا پنج‌شنبه شب در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد که طی آن تیم‌های یوونتوس، بنفیکا، سویا و والنسیا جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند. در مرحله نیمه نهایی یوونتوس با بنفیکا و سویا با والنسیا بازی خواهند کرد.

عملکرد عجیب ستاره آرژانتینی در دیدار مقابل اتلتیکو
بر اساس آماری که یوفا درباره میزان دوندگی بازیکنان در درون زمین منتشر کرده است، مسی ستاره آرژانتینی بارسا در شرایطی در بازی مقابل اتلتیکومادرید ۸/۶ کیلومتر دوندگی داشته است که در مقایسه با مانوئل پینتو دروازه‌بان ۳۸ ساله بارسا که آمار ۳/۵ کیلومتری را ثبت کرده، تنها ۵/۱ کیلومتر بیشتر دویده است.