دبیر فدراسیون چوگان از میزبانی ایران در جام سفیر کبیران چوگان جهان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها برای نخستین بار در ایران با حضور پیشکسوتان چوگان و بازرسان معتمد فدراسیون جهانی برگزار می‌شود.
حجت دهخدایی با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام سفیر کبیران چوگان جهان در ایران خاطرنشان کرد: قرار است این مسابقات برای اولین بار در ایران برگزار شود که نفرات حاضر در آن روز شانزدهم خردادماه وارد تهران می‌شوند و تا روز ۲۵ خرداد در اصفهان و شیراز دو مسابقه برگزار خواهند کرد.
وی درباره چگونگی حضور ورزشکاران در این مسابقات بیان کرد: به‌طور معمول پیشکسوتان چوگان و بازرسان معتمد فدراسیون جهانی نفراتی هستند که در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند که هر ساله در یک کشور برگزار می‌شود و این بار قرار است پس از بازدید از امکانات ایران به میزبانی کشورمان برگزار شود. این بازیکنان البته در قالب تیم به تهران نمی‌آیند و در سطح تیم‌های داخلی پخش می‌شوند و این رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد. وی درخصوص زمان برگزاری مسابقات یاد شده تصریح کرد: طی روزهای ۱۷ تا ۲۴ خردادماه مسابقات جام سفیر کبیران چوگان جهان در کشورمان برگزار خواهد شد.