حمایت از تیم نفت مسجدسلیمان تیم نفت مسجدسلیمان پس از سه سال حضور در لیگ دسته یک کشور، امسال توانست لیگ برتری شود و به عنوان سومین نماینده استان پا به میدان لیگ برتر بگذارد. محمد نظری مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب می‌گوید برای نفت مسجد سلیمان برنامه های زیادی داریم و سال آینده تیمی در حد لیگ برتر می‌بندیم تا در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

مذاکرات آزمون با میلان و آرسنال
سردار آزمون در گفت‌وگو با روزنامه‌ «تریبونا» درباره پیشنهادهای رسیده به او برای فصل آینده گفت: از سه تیم میلان، آرسنال و یوونتوس پیشنهاد داشتم. البته از بارسلونا نیز پیشنهاد داشتم اما به دلیل محرومیت این تیم در به خدمت گرفتن بازیکن جدید حضورم در این تیم کاملا منتفی است اما در حال حاضر در حال فکر کردن روی پیشنهادهای این سه تیم هستم.

بازدید مسوولان کمیته ملی المپیک از اردوی احسان حدادی
کیومرث هاشمی رئیس وشاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک برای بازدید از تمرینات احسان حدادی به کیش سفر کردند. احسان حدادی از اواخر آذر در جزیره کیش اردوهای خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آغاز کرده است.

تکذیب مذاکره تیم پدیده با قلعه نویی
جواد وطنخواه مدیرعامل تیم پدیده مشهد در خصوص خبر پیشنهاد این باشگاه به امیرقلعه نویی و مهدی رحمتی گفت: به دنبال این هستیم که یک تیم خوب برای فصل آینده ببندیم اما در حال حاضر نه با قلعه‌نویی، نه با رحمتی و نه با هیچ بازیکن دیگری صحبتی نکرده‌ایم.

شروع خوب متین در آسیا
تیم والیبال متین ورامین در نخستین بازی خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا با نتیجه ۳ بر یک اوتا میوشی ژاپن را شکست داد.

نخستین سمپوزیوم بین‌المللی علم و کشتی در تهران
نخستین سمپوزیوم بین‌المللی علم و کشتی زیر نظر انستیتو بین‌المللی کشتی ایران روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

صعود سخت چلسی و رئال‌مادرید
تیم‌های چلسی و رئال‌مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. نخستین شب از دور برگشت مرحله
یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری ۲ بازی
در لندن و دورتموند سپری شد که در پایان دو تیم رئال‌مادرید و چلسی به سختی به جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها راه یافتند.