میلان در آستانه فروش به میلیاردر سنگاپوری رسانه‌های ایتالیایی از ارائه پیشنهاد 300 میلیون یورویی پیتر لیم، میلیاردر سنگاپوری برای خرید 51 درصد سهام باشگاه میلان خبر می‌دهند.

فوتبال ساحلی ایران در جایگاه ششم جهان
آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان بر اساس نتایج چهار سال اخیر کسب شده توسط تیم‌های ملی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد که براساس آن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رده ششم جهان قرار دارد.

زمان جدید برگزاری مسابقات هفته‌ پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
مهدی تاج رییس سازمان لیگ اعلام کرد زمان تمامی دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد. براین اساس تمام مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۹ روزجمعه آغاز خواهد شد پیش‌تر قرار بود این مسابقات ساعت ۳۰/۱۷ دقیقه آغاز شود.

جویبار میزبان رقابت‌های کشتی قهرمانی
باشگاه‌‎های جهان
رئیس هیات کشتی استان مازندران از موافقت فدراسیون کشتی با میزبانی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان در این استان خبر داد.

بازیگر خنده بازار در تمرین پرسپولیس
سیاوش مفیدی بازیگر صداوسیما و مجموعه خنده بازار در تمرین دیروز پرسپولیس حضور داشت.

اسکوچیچ در دوراهی استقلال و سپاهان
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال ملوان با پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتری مواجه شده است.ظاهرا پیشنهادهای جدی از دو باشگاه استقلال و سپاهان به اسکوچیچ رسیده و احتمال زیادی وجود دارد که سرمربی موفق ملوانان سال آینده را در یکی از این دو باشگاه پیگیری کند.

ثبت‌نام از نامزدهای فدراسیون شمشیربازی و اسکی
ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون‌های شمشیربازی و اسکی به ترتیب از ۲۰ و ۲۷ فروردین آغاز می‌شود. ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون‌های شمشیربازی و اسکی در حالی انجام خواهد شد که هنوز زمان برگزاری مجامع این دو فدراسیون مشخص نشده است.

شناگران جوان ایران عازم دبی می‌شوند
تیم شنای جوانان ایران برای حضور در چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شنا به دبی اعزام می‌شود.ورزشکاران کشورمان قرار است در رقابت‌های بین‌المللی شنای دبی که از سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود در ۱۱ ماده به آب بزنند تا با کسب رکوردهای لازم، سهمیه حضور در المپیک جوانان و نوجوانان ۲۰۱۴ نانجینگ چین را کسب کنند.