صادق گودرزی نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در آخرین روز سال 92 در یکی از جاده‌های شمالی کشور تصادف کرد.

به گزارش «ایسنا»، سال ۹۲ برای صادق گودرزی بی تردید بدترین سال زندگی ورزشی او بود. بداقبالی‌های دارنده چهار مدال جهان و المپیک در این سال تا لحظات پایانی سال ۹۲ ادامه داشت و پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی، آخرین اتفاق تلخی که یقه گودرزی را گرفت تصادف وحشتناک او در یکی از جاده‌های شمال کشور بود. به گفته سعید گودرزی پدر نایب قهرمان جهان و المپیک، صادق گودرزی روز ۲۹ اسفند ماه همراه با همسر خود با خودروی شخصی قصد عزیمت به استان مازندران را داشت که در جاده هراز با بی احتیاطی یک کامیون به گاردریل اصابت کرده و خودروی او به شدت آسیب می‌بیند.
سعید گودرزی گفت: خوشبختانه حال صادق خوب است و تنها چیزی که متوجه او شد زیان مالی بود، چراکه خودرویش صدمه زیادی دید. البته دست صادق به علت فرو رفتن شیشه به آن کمی با مشکل مواجه است که به مرور زمان بهبود پیدا خواهد کرد. گودرزی تصریح کرد: صادق در حال حاضر در ملایر به سر می‌برد و خوشبختانه حال همسر او نیز مطلوب است.
گودرزی درباره آینده صادق گودرزی نیز تاکید کرد: وضعیت صادق برای مربی گری نامشخص است. قرار است با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی جلسه‌ای برگزار و برای صادق تصمیم‌گیری کنیم.