وزیر ورزش و جوانان دیروز با سفیر برزیل در خصوص هماهنگی برنامه‌های حضور تیم ملی فوتبال و هیات همراه در برزیل دیدار کرد.
سومین طلا برای کاروان معلولان ایران
در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری معلولین قهرمانی جهان که از شنبه در کشور امارات آغاز شده است و در روز سوم این مسابقات، امیرسجاد یوسفی زاده در رقابت‌های دسته ۶۵ کیلوگرم بخش جوانان به مدال طلا دست یافت. به این ترتیب کاروان کشورمان تا کنون موفق به کسب ۳ نشان طلا در بخش جوانان، یک نشان نقره در بخش بزرگسالان و یک عنوان نهمی شده است.

احتمال تغییر رنگ زرد تشک‌های کشتی و دوبنده کشتی‌گیران
ننادلالوویچ، رئیس صربستانی فیلا در جریان رقابت‌های قهرمانی اروپا گفت: در سه سال آینده تغییراتی در کشتی خواهیم داشت. علاوه‌بر اینکه به فکر تغییر رنگ تشک‌های کشتی هستیم، به دنبال پیدا کردن یک لباس جدید برای داوران و همچنین تغییر دوبنده کشتی‌گیران نیز هستیم.

پروتکل همکاری والیبال ایران و بلغارستان امضا شد
نشست مسوولان فدراسیون والیبال بلغارستان با رئیس فدراسیون والیبال ایران برگزار شد و پس از انجام مذاکرات نهایی یک پروتکل همکاری بین محمدرضا داورزنی به نمایندگی از فدراسیون والیبال ایران و ایوان تودوروف به نمایندگی از فدراسیون والیبال بلغارستان امضا شد.

زیدان جانشین آنچلوتی می‌شود
بر اساس گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی زین‌‌الدین زیدان پس از کارلو آنچلوتی و در شروع فصل ۱۷-۲۰۱۶ سرمربی بعدی رئال مادرید خواهد شد. گفته می‌شود دستیار فعلی آنچلوتی با اتمام قرارداد سرمربی ایتالیایی هدایت غول‌های اسپانیا را در دست خواهد گرفت.

هاکی سالنی ایران در جایگاه نخست آسیا ایستاد
در جدیدترین رده‌بندی سایت فدراسیون جهانی هاکی تیم ملی کشورمان موفق شد در جایگاه یازدهم جهان و اول آسیا جای بگیرد.

انتقاد بهداد سلیمی از شرایط حمایتی
بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری کشورمان در المپیک لندن از کمبود امکانات و شرایط حمایتی ضعیف حاکم بر اردوی تیم ملی وزنه‌بر‌داری ناراضی است.

تراکتورسازی از اولیویرا برنامه خواست
باشگاه تراکتورسازی برای مسابقات سال بعد از تونی اولیویرا برنامه خواست. قرارداد اولیویرا و تراکتورسازی در پایان مسابقات امسال به اتمام می‌رسد.

گلزنی دو برادر به فاصله چند دقیقه
در لیگ برتر ایران یک اتفاق کاملا نادر رخ داد؛ اتفاقی که شاید در فوتبال جهان هم کمتر رخ دهد.در دقیقه ۵۳ بازی نفت و گسترش فولاد، رسول نویدکیا برای میزبان گلزنی کرد و درست دو دقیقه بعد محرم نوید کیا دروازه ملوان را در انزلی باز کرد تا برادران نویدکیا درعرض دو دقیقه برای تیم‌هایشان گلزنی کرده باشند!