کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه کامل مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2015 را اعلام کرد. بر اساس برنامه اعلام شده پس از انجام 32 دیدار میان تیم‌های شرکت کننده، قهرمان این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس برنامه اعلام شده از کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۶ تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا طی روزهای ۱۹ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه امسال در چهار گروه رقابت با یکدیگر را آغاز می‌کنند. بر این اساس ایران در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های امارات و قطر و بحرین همگروه است و در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی با تیم‌های صعودکننده از گروه D دیدار می‌کند. بر این اساس اگر ایران به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند و ژاپن به عنوان تیم اول صعود کند، کار ایران برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بسیار ساده خواهد شد.
گروه‌بندی مسابقات جام ملت‌های آسیا که به میزبانی پنج شهر سیدنی، ملبورن، کانبرا، نیوکاسل و بریس بین کشور استرالیا برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
گروه A: استرالیا، کره‌جنوبی، عمان، کویت
گروه B: ازبکستان، عربستان، چین، کره‌شمالی
گروه C: ایران، امارات، قطر، بحرین
گروه D: ژاپن، اردن، عراق، قهرمان
چلنج کاپ ۲۰۱۴
برنامه کامل دیدارهای گروه ایران در مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده، به شرح زیر است:
۲۱ دی‌ماه
* ایران - بحرین ساعت ۲۰:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم ملبورن رکتانگلار
* امارات - قطر ساعت ۱۸:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم کانبرا
۲۵ دی‌ماه
* بحرین - امارات ساعت ۱۸:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم کانبرا
* قطر - ایران ساعت ۲۰:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم استرالیا
۲۹ دی‌ماه
* ایران - امارات ساعت ۱۹:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم بریسبان
* قطر - بحرین ساعت ۲۰:۰۰ (به وقت محلی) استادیوم استرالیا