دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) ضمن ارائه آمار و ارقام ورزشکاران دوپینگی ایران طی سال‎های اخیر، بر سیر کاهشی این آمار تاکید کرد. بر اساس آمار ارائه شده از سوی لطفعلی پورکاظمی، ورزش ایران در سال 2003 میلادی 14 ورزشکار دوپینگی داشته، درحالی که این آمار در سال گذشته نشان‌دهنده تنها 6 ورزشکار دوپینگی است.
توضیح رئیس والیبال در مورد محرومیت موسوی
داورزنی رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید رفتار موسوی شایسته یک بازیکن ملی‌پوش نبوده است. اگر قرار باشد یک بازیکن ملی‌پوش هر طوری که دلش می‌خواهد رفتار کند که نمی‌شود. شاید یک نفر در شرایطی که کاملا عصبانی است بی‌احترامی را انجام دهد و بعد از آن عذرخواهی کند. اما موسوی هرچند برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد ولی گفت که روی حرف‌هایم می‌ایستم. به همین دلیل قرار شد تا کمیته انضباطی برای او تشکیل جلسه بدهد.

واکنش رحمتی به خبر سایت یاهو
پس از اشتباه دروازه‌بان سابق تیم ملی که باعث شکست استقلال ایران برابر الریان قطر شد سایت «یاهو مکتوب» در گزارشی به این اشتباه اشاره کرده و آن را اشتباهی «خنده‌دار» خواند. سایت شخصی مهدی رحمتی به مطلبی که یاهو درباره این دروازه‌بان نوشته بود واکنش نشان داد و نوشت اعتقادات «خاص» رحمتی باعث منفور شدن او بین کشورهای عربی شده است.

پیروزی تیم‌های نکونام و شجاعی
الکویت درحالی که جواد نکونام را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه پنج بر یک میهمانش التضامن را از پیش رو برداشت. همچنین تیم لاس پالماس با درخشش مسعود شجاعی بازیکن ایرانی خودموفق شد با پنج گل سابادل را شکست دهد که شجاعی دو بار در دقایق ۳ و ۴۱ برای تیمش گلزنی کرد.

رونالدو، بنزما را مصدوم کرد
برخورد «کریستیانو رونالدو» و «کریم بنزما» منجر به آسیب‌دیدگی مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید شد تا آنجا که وی شاید بازی با بارسلونا را هم از دست بدهد.

جوکوویچ و فدرر به فینال رسیدند
تنیسورهای سرشناس صربستانی و سوئیسی با غلبه بر رقبای خود به دیدار پایانی رقابت‌های آزاد ایندین ولز راه یافتند.

۴۰ بازیکن به تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
چهل بازیکن به تیم‌های ملی والیبال الف و ب ایران دعوت شدند تا تمرینات آماده‌سازی خود را از روز دهم فروردین‌ماه سال آینده آغاز کنند. به گزارش سایت رسمی فدراسیون والیبال، سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه اردوی تیم‌های ملی الف و ب ایران از دهم فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود، گفت: ۴۰ بازیکن برتر والیبال ایران به این اردو دعوت شدند تا تمرینات خود را در دو گروه الف و ب آغاز کنند.

بازیکنان فوتبال حق ازدواج ندارند!
یک باشگاه عربستانی، ازدواج بازیکنان خود را در زمان برگزاری مسابقات لیگ ممنوع کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه العالم، باشگاه النصر عربستان به کلیه بازیکنان خود ابلاغ کرده است که «با توجه به مسابقات دشوار و مهمی که تیم فوتبال این باشگاه در سه سطح پیش رو دارد، هیچ‌یک از بازیکنان تا پایان این فصل از مسابقات حق ازدواج ندارند». این در حالی است که یکی از بازیکنان این باشگاه به نام «جمعان الدوسری» به مدیران باشگاه اعلام کرده است که همه مقدمات برگزاری مراسم عروسی خود را مهیا کرده و قرار است سه روز پیش از مسابقه با تیم الاتحاد، داماد شود، اما قول داده که بلافاصله پس از مراسم عروسی و بدون نیاز به «مرخصی» در تمرینات حاضر خواهد شد و ظاهرا مسوولان باشگاه النصر هم با این کار مخالفت کرده‌اند.