تیم فوتبال فولام در یکی از دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر انگلستان با درخشش اشکان دژآگه از سد نیوکاسل گذشت تا به بقا در این رقابت‌ها امیدوارتر شود.
تیم فوتبال فولام در این بازی که در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلستان و در ورزشگاه کراون کاتج برگزار شد، توانست با گل دقیقه ۶۸ اشکان دژآگه از سد نیوکاسل بگذرد. در این بازی دژآگه در دقیقه ۶۱ به جای «پایتین کاسامی» وارد زمین شد و ۷ دقیقه بعد گل برتری تیم فولام را به ثمر رساند.فولام با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد اما همچنان در قعر جدول است با این حال این پیروزی امید این تیم به بقا در رقابت‌های لیگ برتر را زنده کرد.
فلیکس ماگات مربی آلمانی فولام پس از پیروزی برابر نیوکاسل درباره مصدومیت اشکان دژآگه گفت: هنوز زود است درباره مصدومیت دژآگه صحبت کنیم. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد. او قبل از مسابقه ناراحتی داشت اما تصمیم گرفتم او را به زمین بفرستم. می‌ترسم که این بار مصدومیت او طولانی‌تر شود. ماگات ادامه داد: وقتی هدایت فولام را بر عهده گرفتم، می‌دانستم چه کار سختی را قبول کردم. با شکست‌هایی که در هفته‌های گذشته متحمل شدیم اعتماد به نفسمان کم شده بود. فکر می‌کنم این پیروزی بتواند ما را به مسیر درست برساند‌. به نتایج دیگر تیم‌ها کاری ندارم. ‌بازی امروزمان نیز تنها نتیجه‌ خوب نداشت بلکه توانستیم بازی خوبی برابر نیوکاسل انجام دهیم. تیم برتر میدان بودیم و سه امتیاز مسابقه حق ما بود. سرمربی فولام در پایان گفت: قبل از آغاز این مسابقه گفتم که مطمئنم فولام در لیگ می‌ماند. اکنون مطمئن‌تر شدم که این اتفاق خواهد افتاد.