محرومیت محمد موسوی از والیبال سید محمد موسوی، بازیکن متین ورامین و ملی پوش والیبال تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های والیبال محروم شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی عراقی بازیکن تیم متین ورامین و تیم ملی والیبال به علت توهین به مسوولان فدراسیون والیبال وبرخی مسائل فرهنگی، تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از کلیه فعالیت‌های والیبال در خارج و داخل ایران، باشگاهی و ملی محروم شد و حتی حق شرکت در اردوی تیم ملی را هم ندارد.این پرونده به‌زودی در کمیته انضباطی بررسی می‌شود و حکم و زمان محرومیت وی دقیقا اعلام خواهد شد.
دستگیری بازیکن اسطوره‌ای منچستریونایتد
بازیکن اسطوره‌ای اسبق منچستریونایتد به علت حمله به یک نفر در لندن دستگیر شد. به گزارش روزنامه ایونینگ نیوز، اریک کانتونا که در سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ برای شیاطین سرخ اولدترافورد ۱۴۳ بازی کرد و ۶۴ گل زد، توسط پلیس پایتخت انگلیس دستگیر شده است. طبق اعلام پلیس پس از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر حمله بازیکن سابق به یک شهروند و مضروب کردن وی دریافت شد، اقدامات لازم برای دستگیری کانتونا انجام گرفت. این اتفاق در حالی روی داد که در سال ۱۹۹۵ نیز مهاجم فرانسوی اسبق سرخ‌پوشان اولدترافوردی به علت حمله به ماتیو سیمونس که هوادار یونایتد‌ها بود و مضروب کردن او، مجرم شناخته شد و به ۲ هفته حبس و ۱۲۰ ساعت کار اجباری در امور خیریه محکوم شد. البته از نظر ورزشی نیز به ۸ ماه محرومیت از فوتبال و پرداخت ۲۰ هزار پوند جریمه نقدی محکوم شد.وی پس از آنکه در سال ۱۹۹۷ کفش‌هایش را آویخت، به عنوان هنرپیشه وارد عرصه فیلم و سینما شد.

نگرانی پیام صادقیان به خاطر چک!
پیام صادقیان می‌گوید، مشکلات مالی این تیم هنوز حل نشده و نگران برگشت خوردن چک‌ و دستگیری‌اش است.
هافبک پرسپولیس در گفت‌وگو با «ایسنا»، با اشاره به اینکه ممکن است به خاطر یک چک ۱۲۰ میلیونی دستگیر شود، گفت: از الان نگران هفته بعد هستم که یک چک ۱۲۰ میلیون تومانی دست یک نفر دارم و به احتمال زیاد هم برگشت می‌خورد. البته این چک را من خیلی وقت پیش نوشته بودم و فکر می‌کردم تا موعدش برسد از سوی باشگاه پول به دستم می‌رسد، اما تا الان هیچ خبری از پول نشده و خیلی نگرانم که چکم برگشت بخورد. واقعا فکر این چک ذهنم را خیلی درگیر کرده و اگر پاس نشود ،
اعصابم به هم می‌ریزد.
هافبک پرسپولیس گفت: با وجود تمام مشکلاتی که داشتم در این مدت از پول صحبتی نکردم. نمی‌دانم با این شرایط فصل بعد هم در پرسپولیس هستم یا نه، باید با دایی صحبت کنم. به هر حال او خودش در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرده و شرایط من را درک می‌کند. چند پیشنهاد از اروپا دارم که اگر این شرایط ادامه داشته باشد به آنها فکر خواهم کرد.