عزم جدی برای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش گفت: واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شانه خالی کردن وزارت ورزش و جوانان از مدیریت این دو باشگاه نیست.
به گزارش «ایرنا»، «امیررضا خادم» دیروز در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم افزود: از حدود دو دهه گذشته واگذاری سرخابی‌ها مطرح شده بود که این امر تا امروز انجام نشد و اکنون هم واگذاری این دو، تنها از جنبه ورزشی نیست بلکه برای واگذاری باید تعیین تکلیف شوند تا در چارچوب باشگاه ورزشی، قوام و دوام همیشگی داشته باشند.
وی با یادآوری طرفداران میلیونی پرسپولیس و استقلال در کشور اظهار کرد: تعیین تکلیف دو باشگاه برای کم شدن نگرانی مردم انجام خواهد شد تا بعد از واگذاری مشکلاتی که برای برخی باشگاه‌های خصوصی مانند ابومسلم خراسان ایجاد شد، برای پرسپولیس و استقلال رخ ندهد. خادم ادامه داد: موضوع واگذاری سرخابی‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت منسجم و جدی دنبال می‌شود و در عین حال این وزارتخانه دیگر به تنهایی نمی‌تواند برای سرخابی‌ها تصمیم بگیرد، چرا که هیات دولت، سازمان خصوصی‌سازی و وزارت امور اقتصادی و دارایی هم وارد عمل شده‌اند.
وی اظهار کرد: به همین منظور کارگروهی با حضور پنج عضو هیات دولت تشکیل شده و هفته گذشته اولین جلسه این کارگروه با موضوع نحوه واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شد و پروسه واگذاری همچنان ادامه دارد.