رئیس بازیگر می‌شود
دیروز عوامل مجموعه تلویزیونی «پایتخت 3» که قرار است در ایام نوروز 93 از تلویزیون پخش شود در هتل آکادمی ملی فوتبال حضور پیدا کردند تا سکانس‌هایی از این مجموعه را با حضور اهالی فوتبال فیلمبرداری کنند.
به گزارش ایسنا، از فوتبالی‌هایی که در این سکانس‌ها حضور دارند می‌توان به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، آندرانیک تیموریان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، فرامرز ظلی، مهدی مناجاتی و چند پیشکسوت دیگر به همراه بانوان فوتبالیست اشاره کرد.
سکانس‌هایی که دیروز فیلمبرداری می‌شد مربوط به حضور بازیکنان مجموعه «پایتخت» در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران است که جواد خیابانی اجرایش را برعهده دارد.
علاوه‌بر سیروس مقدم، کارگردان مجموعه «پایتخت» بازیگرانی نظیر محسن طنابنده، مهران احمدی، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، سپند امیرسلیمانی، لیندا کیانی، همایون ارشادی، سروش صحت، کوروش سلیمانی، ریما رامین‌فر و عوامل پشت صحنه این مجموعه حضور دارند.
کفاشیان و بازیگری؟!
علی کفاشیان بعد از حضوری کوتاه در سریال نوروزی «پایتخت 3» گفت: به بازیگری فکر نمی‌کنم.
رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سازمان محیط زیست گفته بودیم که برای این مراسم یک «یوز پلنگ» بیاورد. شاید با خودشان گفته‌اند ما می‌ترسیم و به همین خاطر این کار را نکردند.
او ادامه داد: امروز آمده بودیم که مثلا پیراهن تیم ملی را رونمایی کنیم و بازیگر هم شدیم!
کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا به بازیگری هم فکر می‌کند یا خیر؟ گفت: نه! بعد از فوتبال دیگر به خانه می‌روم و استراحت می‌کنم.کفاشیان پس از انجام تصویربرداری دقایقی برای حضار صحبت کرد که به طرز عجیبی در صحبت‌هایش استرس داشت. او در این رابطه گفت: اصلا قرار نبود صحبتی کنم و همان موقعی که اینجا رسیدم گفتند که باید دقایقی صحبت کنم.
پیشنهاد سیروس مقدم به کفاشیان
برای بازیگری
کارگردان مجموعه تلویزیونی «پایتخت» هم با تمجید از عملکرد علی کفاشیان برابر دوربین این مجموعه، از پیشنهادش به وی برای بازیگری خبر داد.
سیروس مقدم درباره این کار گفت: در مجموعه ما سکانسی وجود دارد که شخصیت «بهبود» که شوهر خواهر بازیگر نقش اول ماست، در کسوت یک محیط‌بان از سوی شکارچیان غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و وی به‌دلیل تلاشش برای حفظ یوزپلنگ ایرانی به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال دعوت می‌شود. به این ترتیب بود که برای تصویربرداری به اینجا آمدیم.
وی درباره عملکرد علی کفاشیان جلوی دوربین این مجموعه گفت: او بسیار حرفه‌ای و عالی کار کرد و حتی به او دیالوگ هم نداده بودیم. او تمام حرف‌هایش را بداهه گفت. کفاشیان بازیگر خوبی بود. به او پیشنهاد کردم که در کارهای بعدی اگر مایل بود، بازی کند.
وی درباره حضور سایر چهره‌های ورزشی در این برنامه گفت: همه خوب بودند. آندو خیلی خوب بود و معاون رئیس سازمان محیط زیست هم خیلی مسلط بازی کرد.