گروه بنگاه‌ها - مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در حاشیه جلسه امضای قرارداد سه‌جانبه باشگاه پرسپولیس گفت: کاری که ما در باشگاه پرسپولیس آغاز کردیم، ماندگار خواهد بود. محمدحسین حسین‌زاده با اعلام این خبر افزود: پرسپولیس مردمی‌ترین و بزرگ‌ترین باشگاه خاورمیانه و آسیا است. باید کاری کنیم که از همه لحاظ به این تیم کمک شود و از جوانان آن حمایت صورت بگیرد. این تیم جوانان زیادی دارد که ما با پروین در جهت حمایت از آنها برمی‌آییم.
وی ادامه داد: کمپین‌هایی درست شده است که افراد بتوانند به باشگاه کمک کنند و از جوانان حمایت شود. هواداران اصلی‌ترین حامیان ما هستند که می‌توانند در موفقیت باشگاه سهیم باشند. آنها می‌توانند اطلاعات خود را از طریق سایت به دست آورند و از طریق خودپرداز به باشگاه کمک کنند. هر هوادار در حساب خود می‌تواند حداقل ۲۵ هزار تومان داشته باشد که ابتدا این موضوع صرف فولاد می‌شود و سود آن به باشگاه پرسپولیس می‌رسد که کم هم نیست.
در این مراسم که با حضور پروین و اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس برگزار شد، مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: قراردادی با بانک رسالت بسته‌ و امیدواریم که از همین‌جا هواداران ما با گذاشتن حداقل ۲۵ هزار تومان وجه در بانک به ما کمک کنند و ان‌شاءا... پرسپولیس هم از این مشکلات مالی نجات پیدا کند.