استعفای ایراندوست از تیم ملی فوتبال بانوان مریم ایراندوست از سرمربیگری تیم ملی فوتبال بانوان ایران استعفا داد. وی درباره دلایل استعفایش هم گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال برنامه‌ای برای تیم ملی فوتبال بانوان در رده بزرگسال ندارد، مسابقات غرب آسیا هم به تعویق افتاده است و اردوهایی که برای تیم ملی پیش‌بینی کرده بودم هم برگزار نشد، در نتیجه چرا باید تنها عنوان سرمربی تیم ملی را داشته باشم، درحالی که هیچ اردو و برنامه‌ای برگزار نمی‌شود.


آغاز ثبت‌نام از نامزد‌های قایقرانی
به دنبال کناره‌گیری احمد دنیا مالی از ریاست فدراسیون قایقرانی قرار است از امروز ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی این فدراسیون دوباره انجام شود. متقاضیان حضور در پست ریاست فدراسیون قایقرانی می‌توانند از امروز به مدت ۱۰ روز کاری با مراجعه به فدراسیون ثبت‌نام کنند.

پاسخ کی‌روش برای دعوت از مهدی رحمتی
کارلوس کی‌روش درخصوص حضور مجدد مهدی رحمتی گلر استقلال به تیم ملی اظهار نظر غافلگیر‌کننده‌ای داشت وگفت:ذهن من باز و هنوز زمان زیادی تا اعلام نهایی لیست تیم ملی برای جام جهانی باقی مانده است و من از حضور افراد شایسته استقبال می‌کنم.

سقف محل بازی ایران و آرژانتین فرو ریخت
توفان و باران شدید قسمتی از سقف یکی از ورزشگاه‌های جام جهانی را خراب کرد. این حادثه در ورزشگاه مینیرائو در شهر بلو هوریزنته رخ داد که علاوه‌بر بازی ایران و آرژانتین، قرار است میزبان یکی از بازی‌های نیمه‌نهایی جام جهانی هم باشد.

مشتری ۱۵۰ میلیاردی برای خرید کمپ استقلال
علی فتح‌الله‌زاده در جلسه خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که زمین کمپ ناصر حجازی را گرفتم ۵۰۰ میلیون تومان ارزش داشت؛ اما همین زمین الان یک مشتری۱۵۰ میلیارد تومانی دارد.

کناره‌گیری محسن کاوه از مربیگری تیم ملی کشتی
محسن کاوه، مربی تیم ملی کشتی آزاد که با سرمربیگری رسول خادم دوباره به تیم ملی بازگشته بود پس از انصرافش از مربیگری تیم ملی گفت: درگیر کارهای شخصی و خانوادگی خود هستم و چون مشکلاتم زیاد و کارهایم فشرده شده بود، بهتر دیدم به مسائل شخصی و خانوادگی‌ام برسم و در خدمت تیم ملی نباشم.

مبارزه یوسف کرمی بعد از دو سال
بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان ایران گفت: یوسف کرمی بعد از دو سال دوری از مسابقه‌های رسمی، سرانجام در تورنمنت هلند روی شیاپ چانگ می‌رود.