فغانی و کامرانی‌فر در سمینار داوران جام‌جهانی علیرضا فغانی و حسن کامرانی‌فر به عنوان داوران و کمک داوران ذخیره جام‌جهانی از سوم تا ششم فروردین 93 در زوریخ خواهند بود تا به همراه داوران اتحادیه فوتبال اروپا و کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه در سمینار داوری جام‌جهانی شرکت کنند.


اسنوکر تیمی ایران قهرمان غرب آسیا شد
تیم ملی اسنوکر ایران متشکل از سعید ابولسانی، سهیل واحدی و امیر سرخوش در فینال مسابقات چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر و بیلیارد غرب آسیا با پیروزی در برابر اسنوکربازان امارات با کسب عنوان قهرمانی چهارمین مدال طلا را به نام ایران ثبت کردند.

عماد رضا کفش‌هایش را آویخت
عماد محمد رضا مهاجم عراقی سابق سپاهان در سن ۳۲ سالگی به علت آسیب دیدگی از فوتبال خداحافظی کرد.این بازیکن
۳۲ ساله در گفت‌وگویی که با روزنامه «العراق الیوم» داشت، گفت: از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم و این آسیب‌دیدگی در حال وخامت بود. به همین خاطر تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم؛ چرا که نمی‌خواهم سلامتم را به خطر اندازم.

گودرزی در کادر فنی کشتی آزاد بزرگسالان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد طی روزهای ۵ تا ۲۱ اسفندماه در خانه کشتی شماره یک تهران در حال برگزاری است. صادق گودرزی دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان و المپیک به‌عنوان مربی به این اردو دعوت شد.

انتقاد مهدوی‌کیا از شرایط آماتوری فوتبال ایران
مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی کشورمان اظهار کرد: بسیار متاسف می‌شوم وقتی که بازیکنان رده پایه به من می‌گویند وقتی به بعضی باشگاه‌ها می‌رویم و استعدادمان را می‌بینند از ما می‌خواهند که برای بازی در تیم‌هایشان پول بدهیم، این شرایط بسیار بد است. وی تصریح کرد: در فوتبالمان همان ابتدا بدون درست‌کردن ساختار حرفه‌ای، لیگ را حرفه‌ای اعلام کردیم، اما لیگ ما آماتور هم نیست و تنها شماره بازیکنان خارجی شده است.

حضور بهداد سلیمی در تمرینات تیم ملی
دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان، از دیروز در محل کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری آغاز شد. در این تمرین‌ها بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن کشورمان پس از دوری چند ماهه از تیم ملی، دوباره دعوت شده است.

حضور گل‌محمدی در تمرین تیم ملی
درتمرین دیروز تیم ملی یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران هم حضور داشت، گفته می‌شود قرار است گل محمدی به عنوان مربی به تیم ملی اضافه شود، اما او در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت، ‌در این خصوص گفت: با من درباره حضور در تیم ملی صحبتی نشده و حالا هم به اینجا آمدم تا تمرین بازیکنانم را در نفت تهران زیر نظر داشته باشم.

دعوت باشگاه اوسر فرانسه از فتح‌الله‌زاده
سایت باشگاه استقلال نوشت: طی نامه‌ای باشگاه اوسر از علی فتح‌الله زاده دعوت کرد تا با سفر به فرانسه از این باشگاه بازدید به عمل آورد. این دعوت در راستای توافق انجام شده مبنی بر همکاری دو باشگاه استقلال و باشگاه اوسر انجام خواهد شد.