دیدارهای سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال امروز با دو بازی در شهرهای آمل و مشهد پیگیری می‌شود تا تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی حریفان خود را بشناسند.
به گزارش سایت فدراسیون والیبال، بازی‌های اول و دوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در روزهای چهارشنبه 30 بهمن ماه و هفتم اسفندماه برگزار شد و صعود تیم‌های شهرداری ارومیه و متین ورامین به نیمه نهایی نتیجه هشت بازی برگزار شده در این روزها بود؛ اما تکلیف صعود دو تیم دیگر به بازی سوم این مرحله کشیده شد که امروز در سالن مهران مشهد و سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار می‌شود.
در نخستین بازی این روز، تیم والیبال میزان مشهد که در دور مقدماتی موفق به کسب رده سوم جدول رده‌بندی شده بود و امتیاز میزبانی در بازی اول و سوم مرحله پلی آف را از آن خود کرد، در مشهد از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد. تیم‌های کاله مازندران و پیکان در آمل دومین بازی این مرحله را برگزار می‌کنند. بازیکنان پیمان اکبری در سالن پیامبر اعظم(ص) کار بسیار سختی مقابل بازیکنان عطایی دارند، چرا که این دیدار در حضور پر شور تماشاگران مازندرانی برگزار خواهد شد.
بازنده‌های این دو بازی روز چهارشنبه ۱۴ اسفند در یک دیدار به مصاف نوین کشاورز و باریج اسانس خواهند رفت تا برای عنوان‌های پنجم تا هشتم جدول لیگ برتر سال ۹۲، پیکار ‌کنند. رقابت‌های نیمه نهایی از ۱۶ اسفند در سالن
۱۲ هزار نفری آزادی آغاز خواهد شد.
برنامه بازی‌های سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
کاله مازندران پیکان تهران
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶
میزان مشهد شهرداری تبریز
مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶