سورپرایز ستاره‌ها
مراسم تجلیل از چهره‌های اخلاق‌مدار ورزش که در کنار فعالیت‌هایشان تلاش‌های انسان‌دوستانه هم انجام داده‌اند شامگاه جمعه به همت باشگاه هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد که طی آن به 12 هنرمند و ورزشکار تندیس‌های طلایی و نقره‌ای اهدا شد.
در این مراسم هنرمندان و ورزشکاران برگزیده تندیس‌های خود را از دست چهره‌هایی همچون ژاله علو، عزت‌الله انتظامی، شهلا ریاحی و... دریافت کردند.
دلخوری طالقانی از برخورد نامناسب مسوولان
در این مراسم رئیس اسبق فدراسیون کشتی می‌گوید وقتی من را از ورزش بیرون انداختند دیگر لزومی نمی‌بینم که در مورد ورزش صحبتی کنم.به گزارش «ایسنا» محمدرضا طالقانی که در مراسم باشگاه هنرمندان و اهدای تندیس انسانیت حضور یافته بود، تصریح کرد: من را از ورزش ایران بیرون انداختند پس در مورد ورزش حرفی نمی‌زنم. او ادامه داد: من امروز در اینجا حضور یافتم تا بر لزوم وجود چنین مراسم‌هایی تاکید کنم و امیدوارم اهدای این جوایز به ورزشکاران و هنرمندان همواره تداوم داشته باشد. من امروز نیز به عنوان یک چهره فرهنگی و نه ورزشی در این مراسم حضور یافته‌ام. طالقانی در پایان صحبت‌های کوتاه خود، خاطرنشان کرد: من اهل هیچ باند و دسته‌ای نیستم. من را از ورزش بیرون کردند، ولی مطمئنم که به‌زودی مجددا به ورزش باز خواهم گشت و دوباره به جامعه ورزش خدمت خواهم کرد.
پیگیری بازی‌های تیم ملی توسط فرامرز قریبیان
در این برنامه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون هم اعلام کرد که همه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را نگاه کرده و همیشه برای تیم‌های مختلف ملی آرزوی موفقیت می‌کند.
فرامرز قریبیان گفت: آرزو دارم تیم ملی فوتبال و سایر تیم‌های ورزشی در مسابقات بین‌المللی نتایج خوبی را به‌دست آوردند.
سورپرایز علی کریمی با کسب جایزه انسانیت
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد از دریافت جایزه «تندیس انسانیت» سورپرایز شده و آن را بهترین جایزه‌ای برشمرد که در دوران بازی‌اش دریافت کرده است.
علی کریمی پس از دریافت تندیس انسانیت گفت: خودم را لایق دریافت چنین تندیسی نمی‌دانستم و به نوعی سورپرایز شدم. از آقای یاریار و دوستان دیگر که من را شایسته دریافت این تندیس دانستند، تشکر می‌کنم. وی افزود: فرهنگ سازی باید از جایی آغاز شود. نمی‌شود همیشه فقط حرف زد و در عمل کار دیگری انجام داد. امیدوارم این مجالس باعث و بانی آن شود که به بزرگ‌تر و همنوعان احترام بگذاریم و هر کاری می‌توانیم برای هم نوعان و هموطنان خود انجام دهیم. کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با آرزوی سلامتی برای تمام بیماران «ام اس» افزود: مطمئنا این تندیس یکی از بهترین عناوینی است که در سال‌های بازی ام دریافت کرده‌ام و به جرات می‌گویم حتی بهترین آنها نیز هست.
آرزوی فوتبالی محمد بنا
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هم در این مراسم ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال ایران بتواند پس از آرژانتین به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله دوم جام جهانی صعود کند. محمد بنا در حاشیه مراسم تجلیل از چهره‌های اخلاق‌مدار ورزش و هنر در جمع خبرنگاران، در مورد کسب «تندیس انسانیت» فوق اظهار کرد: همه جوایزی که در عمر ورزشی‌ام گرفتم، ارزشمند است اما دریافت این تندیس ارزش خاصی برایم داشت.وی در ادامه در مورد بهترین و بدترین خاطره‌اش در یکی دو سال اخیر افزود: بهترین خاطره‌ام، کسب بالاترین موفقیت به همراه کشتی فرنگی در المپیک لندن با به‌دست آوردن سه مدال طلا بود. خوشبختانه با کسب آن مدال‌ها توانستیم برای لحظاتی مردم ایران را از ته دل خوشحال کنیم. البته امیدوارم در مسابقات آینده هم با کسب مدال‌های ارزشمند، باز هم باعث شادی مردم ایران باشیم.