شکایت باشگاه استقلال از داور چینی باشگاه استقلال امروز با ارسال فیلم بازی تیم‌شان مقابل الشباب عربستان به AFC از داور چینی بازی به صورت رسمی شکایت می‌کند. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: فیلم بازی را به AFC ارسال خواهیم کرد، چرا که داور چینی از دو صحنه پنالتی ما خیلی راحت گذشت و خطاهای پشت هجده قدم را بی‌تفاوت نمی‌گرفت. تیم استقلال در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی مقابل تیم الشباب عربستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.


ویاش بواش و سیمئونه گزینه‌های هدایت بارسلونا
خراردو مارتینو، سرمربی فعلی بارسلونا از تمایلش برای کناره‌گیری از این تیم در پایان فصل خبر داده بود. روزنامه‌ «اسپورت کاتالونیا» گزارش داد: مسوولان باشگاه بارسلونا از هم اکنون مذاکرات خودشان را برای سرمربی فصل آینده بارسلونا آغاز کرده‌اند که در این میان آندره ویاش بواش، سرمربی پرتغالی سابق تاتنهام و دیگو سیمئونه، سرمربی فعلی آتلتیکو مادرید در بین گزینه‌های هدایت بارسلونا در فصل آینده دیده می‌شود.

محرومیت هوادار دورتموند تا سال ۲۰۲۰
یک هوادار تیم فوتبال دورتموند به دلیل اینکه عبارت
«sieg Heil» را که یک سلام نازی به حساب می‌آید پیش از بازی با هامبورگ فریاد زد، تا ۶ سال از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال محروم شد. مسوولان باشگاه دورتموند تا سال ۲۰۲۰ وی را از حضور در ورزشگاه خانگی محروم کردند. مسوولان فوتبال آلمان تا سه سال به این هوادار اجازه نخواهند داد تا در ورزشگاه‌های کشور آلمان حضور پیدا کند.

سیگار کشیدن بازیکن آبی‌پوش
دیدار تیم‌های فوتبال شالکه آلمان و رئال مادرید اسپانیا در ورزشگاه گلزن کرشن در حالی برگزار شد که در آستانه این رویارویی حساس تصویری جنجالی از کوین پرنس بواتنگ بازیکن آبی پوش شالکه آلمان منتشر شده که سیگار به‌دست است.

واکنش‌ها به دعوت ادینهو به تیم ملی
صادق درودگر مدیرعامل سابق باشگاه ملوان در خصوص اینکه مسائلی در مورد دعوت کردن ادینهو به تیم ملی مطرح شده اظهار کرد: دعوت کردن ادینهو به تیم ملی توهین به غرور مردم و تاریخ کشورمان است.

احتمال ممنوع‌التصویر شدن مایلی‌کهن
از راهروهای صدا و سیما شنیده می‌شود که محمد مایلی‌کهن قرار است دوباره ممنوع‌التصویر شود. ضمن اینکه او قبل از اینکه روی خط برنامه ۹۰ برود، در یک برنامه رادیویی هم حاضر شده و حرف‌های جنجالی بسیاری زده بود، البته ظاهرا فردوسی‌پور پس از اینکه برنامه به پایان می‌رسد، ۴۵ دقیقه‌ای در سازمان می‌ماند تا درباره کلیت ماجرا توضیحاتی ارائه کند.