مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید: هر چند نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش قولی برای کمک مالی به او نداده، اما می‌شود دست به دست هم مشکلات مالی قرمزها را حل کرد.علی پروین در گفت‌وگو با «ایسنا»، در واکنش به خبرهای منتشر شده مبنی بر احتمال حضور حسین هدایتی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قرار نبود ایشان به هیات مدیره پرسپولیس بیاید، بلکه قرار بود ما چند نفر را به اعضای هیات مدیره اضافه کنیم و تعداد اعضای هیات مدیره را به هفت یا 9 نفر برسانیم. باید سرمایه‌گذاری کنیم که دچار مشکلات مالی نشویم. تصمیم این بود که یکی از آقایان بیاید و به پرسپولیس کمک کند.او در پاسخ به این پرسش که آیا با هدایتی توافق شده است؟ تصریح کرد: خیر. هنوز توافقی صورت نگرفته است.
پروین در واکنش به این اظهار نظر که هر روز رقم‌های مختلفی از بدهی های باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود، قضیه بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از چه قرار است؟ خاطر نشان کرد: بدهی‌های باشگاه پرسپولیس دست آقای عاشوری، مسوول مالی باشگاه است. ما نمی‌دانیم که در گذشته چه کردند، اما پیگیری می‌کنیم، وزارت ورزش و جوانان هم پیگیر است. پنج نفر حسابرس از طرف وزارت ورزش و جوانان به باشگاه پرسپولیس آمدند که از این بابت خوشحالیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدیر مالی ۱۰ ساله باشگاه پرسپولیس رقم بدهی باشگاه را نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان تخمین زده است،‌ خاطر نشان کرد: عاشوری، مسوول مالی باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده که بدهی باشگاه نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان است. پنج نفر از سوی وزارتخانه صبح امروز در باشگاه مستقر شدند. آنها راحت‌تر می‌توانند بدهی را بررسی و نتیجه‌ را اعلام کنند.
پروین در پاسخ به این پرسش که حسابرسان مالی چه زمانی میزان قطعی بدهی باشگاه را اعلام خواهند کرد، تاکید کرد: حسابرسان صبح امروز کارشان را آغاز کردند و محلی برای فعالیت آنها تعیین شده است. معلوم نیست چه زمانی لیست بدهی‌ها اعلام شود. بدهی چه یک میلیارد و چه صد میلیارد باشد فرقی نمی‌کند. البته اگر قرار باشد که ما در راس کار باشیم هر چه کمتر باشد به نفع ماست، ‌چون ما باید آن را بپردازیم.