علیرضا حقیقی دروازه‌بان جوان و البته با تجربه پرسپولیس پس از اتفاقاتی که برایش در این فصل در پرسپولیس افتاد، پا عقب نکشید و با تلاش و اراده سعی کرد دوباره خودش را به روزهای اوج برگرداند.
او که برخلاف میل قلبی‌اش پرسپولیس را به مقصد پرتغال ترک کرد، حالا در این تیم با درخشش مورد تمجید و تعریف مربیانش قرار گرفته است. در بازی تیم‌های کوویل‌ها (تیم علیرضا حقیقی) و سیرنس که با نتیجه یک ـ یک به اتمام رسید، علیرضا حقیقی توانست شایستگی‌اش را در همان بازی اول با حضور ۹۰ دقیقه‌ای نشان دهد. حقیقی در طول این بازی‌ها بارها با واکنش‌هایش مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و تنها گلی هم که خورد از روی نقطه پنالتی بود. نکته حائز اهمیت این دیدار این بود که در دقیقه ۹۰ علیرضا حقیقی یک موقعیت تقریبا صددرصد گل را با یک عکس‌العمل خوب از سوی مقابل گرفت که باعث شد تماشاگران و هواداران به شدت
او را تشویق کنند. سرمربی تیم بعد از بازی تا توانست از علیرضا حقیقی تعریف کرد و رو به خبرنگاران گفت: خوشحالم که گلر ملی‌پوش ایران علیرضا حقیقی را در اختیار داریم و قطعا او می‌تواند به تیم ما کمک زیادی بکند. علیرضا حقیقی که حالا با پیوستنش به یک تیم پرتغالی قطعا شاهد حضور دوباره او در تیم ملی هستیم، می‌تواند با ادامه درخشش و تداوم این روند به تیم‌های بزرگ پرتغال هم راه پیدا کند.