سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در صورتی که شرایط این باشگاه تغییر نکرده و بودجه‌ای در اختیار سرخ‌پوشان قرار نگیرد از ادامه فعالیت در این باشگاه خودداری خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی پروین در حاشیه تمرین دیروز تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این مطلب در واکنش به مصاحبه روزپنج‌شنبه علی دایی و انتقاداتی که از او مطرح کرده بود، گفت: آقای دایی ناراحت بود و به همین خاطر چنین مصاحبه‌ای انجام داد. آقای دایی و بازیکنان حق دارند ناراحت باشند. من ۲، ۳ روز است که می‌خواستم در تمرینات شرکت کنم اما مشکلاتی وجود داشت و فرصت نشد. خوشبختانه امروز توانستم در محل تمرین حضور یافته و با مربیان و بازیکنان گفت‌وگو کنم. وی در ادامه افزود: من در نشستی که با مربیان و بازیکنان داشتم قصه پرسپولیس را به آنها گفتم و اینکه قرار بوده پرسپولیس را ۴ ساله به ما پیشکسوتان بدهند و وزارت ورزش ۲، ۳ میلیارد کمک کند تا روی پای خود بایستیم؛ اما متاسفانه این‌طور نشده است. سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اعتصاب بازیکنان گفت: بچه‌ها حق دارند اعتراض کنند، چرا که فصل رو به اتمام است و هنوز حق و حقوق آنها پرداخت نشده است. امروز هم که در تمرینات حضور یافته و مراحل آماده‌سازی را پی گرفتند به خاطر مردم و هواداران بود، نه علی پروین! من به عنوان سرپرست باشگاه تا آخر با بازیکنان و مربیان هستم و از آنها حمایت می‌کنم و هر تصمیمی بگیرند به آن احترام می‌گذارم. پروین در ادامه خاطرنشان کرد: قرار شد بازیکنان فقط به خاطر هواداران در دیدار مقابل فجر سپاسی به میدان بروند. این دیدار برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر پیروز شویم در راه قهرمانی قرار می‌گیریم. امیدوارم در این مسابقه به نتیجه برسیم و پس از آن برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس در دیدار مقابل فجر با مشکلی مواجه نشود و گفت: قطعا اگر تیم با دست پر از شیراز برگردد، مشکلی به وجود نخواهد آمد. سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه هیچ قولی به بازیکنان این تیم نداده است، گفت: من هیچ قولی به بازیکنان پرسپولیس نداده و نمی‌دهم. هفته گذشته قرار بود از سوی وزارت ورزش ۲، ۳ میلیارد به ما بدهند و به همین خاطر وعده کردیم که مشکلات برطرف می‌شود؛ اما این‌طور نشد به همین خاطر دیگر هیچ قولی به آقای دایی و بازیکنان نخواهم داد. پروین همچنین خاطرنشان کرد: اگر شرایط به همین صورت باشد ادامه نمی‌دهم. من با بچه‌ها هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند انجام خواهم داد. وی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس پشت او را خالی نکرده‌اند، گفت: قرار شد باشگاه پرسپولیس را ۴ ساله به ما پیشکسوتان بدهند و ۳ پیشکسوت و به همراه ۴ عضو دیگر هیات‌مدیره ترکیب ۷ نفره را برای هیات‌مدیره باشگاه تشکیل دهند. اگر این کار صورت می‌گرفت ما می‌توانستیم ۱۰ تا ۱۵ میلیارد برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی داشته باشیم که متاسفانه هنوز این‌طور نشده است.
سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین یادآور شد: در گذشته این‌طور پول نبود و خیلی راحت‌تر می‌شد باشگاه را اداره کرد. اما امروز شرایط تغییر کرده است. پروین در خصوص عدم حضور افرادی چون هدایتی در باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی که وزیر ورزش عنوان می‌کند باشگاه پرسپولیس دولتی است شما بودید برای این باشگاه هزینه می‌کردید؟