محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال همگروهی با بزرگان جهان را فرصت و افتخاری برای بسکتبال ایران دانست. وی درباره قرعه تیم ملی ایران در جام‌جهانی اظهار کرد: تعارف نداریم و همه می‌دانیم که قرعه ما بسیار دشوار است. اسپانیا نایب قهرمان المپیک، مصر نایب قهرمان آفریقا و فرانسه قهرمان اروپا در گروه ما هستند؛ صربستان و برزیل هم که از بزرگان بسکتبال جهان شناخته می‌شوند. گروه ما دشوار است و این موضوع را حتی مربیان تیم ملی اسپانیا نیز به آن اشاره کرده‌اند. وقتی سرمربی اسپانیا می‌گوید سخت‌ترین گروه را دارد همه چیز روشن می‌شود؛ اما به نظر من این گروه برای ما فرصتی است تا در کنار بزرگان باشیم و بتوانیم برابر آنها مبارزه کنیم.
پرسپولیس همچنان در اعتصاب
درحالی که قرار بود تمرین دیروز تیم فوتبال پرسپولیس در سالن مجموعه سبز واقع در منطقه ولنجک برگزار شود، بازیکنان این تیم در مجموعه حضور یافتند؛ اما در ادامه اعتصاب خود و در اعتراض به دریافت نکردن حق و حقوق‌شان، دیروز هم تمرین نکردند.
خسروی‌وفا باز هم رئیس شد
محمود خسروی‌وفا رئیس فدراسیون‌های ورزش‌های جانبازان و معلولان شد.پس از انصراف حمید علی صمیمی و غفور کارگری، محمود خسروی‌وفا، تنها نامزد کسب پست ریاست، به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برای چهار سال دیگر انتخاب شد.وی قبلا نیز رئیس این فدراسیون بود.
کی روش: نازی‌آباد کجا است؟
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ ملی در ماجرای جدال رسانه‌ای با کارلوس کی‌روش، خطاب به او گفت: «من بچه نازی‌آبادم و کم نمی‌آورم.» سرمربی تیم ‌ملی روز سه‌شنبه از برخی از دوستان ایرانی‌‌اش درباره نازی‌آباد پرسید و گفت منظور امیر قلعه‌نویی را متوجه نمی‌شود. دوستان او هم به کی‌روش گفتند که نازی‌آباد نام محله‌ای در تهران است که فوتبالیست‌های زیادی به ایران معرفی کرده و این فوتبالیست‌ها هم معمولا جلوی کسی کم نمی‌آورند!
گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی واترپلو
«لوتوس مولر» مربی سابق تیم‌های ملی واترپلو آلمان برای مذاکره با مسوولان فدراسیون شنا به تهران سفر می‌کند. به گزارش «ایسنا»، «لوتوس برند مولر» مربی شناخته شده واترپلو آلمان پس از دعوت مسوولان فدراسیون شنا به همراه «حسین نسیم» مربی و بازیکن اسبق تیم‌های ملی شنا و واترپلو ایران به تهران سفرمی کند. هدف از این سفر، مذاکره برای قبول هدایت تیم‌های ملی واترپلو بزرگسالان و جوانان ایران است. «مولر» طبق اعلام قبلی در طی روزهای آینده برای بازدید از امکانات واترپلو ایران و ارزیابی سطح فنی ملی‌پوشان و همچنین مذاکره نهایی با رئیس فدراسیون به تهران سفر می‌کند.