دنی جوردان رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی گفت: اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی مذاکره‎ای با «کارلوس کی‎روش» درخصوص سپردن هدایت این تیم به این مربی پرتغالی نداشته است. کارلوس کی‎روش به آفریقای جنوبی آمده بود تا تیم موزامبیک را حمایت کند؛ چرا که او موزامبیکی است.

ادعای غرامت میلیونی مانوئل ژوزه
از پرسپولیس
مصطفی شکری مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی ۷ میلیاردی به مانوئل ژوزه کذب است و این مربی پرتغالی یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو ادعا کرده که باید به او پرداخت کنیم. وی افزود: این خواسته ایشان است، اما طبق مستندات ما از او خسارت می‌خواهیم و از او طلبکاریم.
حقیقی به اسپورت کوویلیا پیوست
به گزارش «ایسنا»، علیرضا حقیقی دروازه‌بان نیم‌فصل اول تیم فوتبال پرسپولیس که برای حضور در تست پزشکی تیم فوتبال اسپورت کوویلیا در لیگ دسته یک(بعد از لیگ برتر) به پرتغال رفته بود، پس از جلب‌نظر سرمربی این تیم با عقد قراردادی تا پایان فصل به عضویت این تیم درآمد.
ورود اتومبیلرانان ایران
به رالی خاورمیانه
اتومبیلرانان ایران از سال آینده می‌توانند برای نخستین بار در رالی خاورمیانه شرکت کنند؛ البته شرط حضور اتومبیلرانی ایران در این رقابت‌ها حضور نمایندگان FIA به‌عنوان ناظر در رقابت‌های رالی کشورمان است.
احتمال رونمایی
دوباره پیراهن تیم ملی فوتبال
پس از اینکه برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران که شنبه شب پیش توسط فدراسیون فوتبال انجام شد، با حاشیه‌هایی همراه بود، شرکت آلمانی آل‌اشپورت تولیدکننده لباس‌های تیم ملی ایران تصمیم گرفته است تا سال آینده و قبل از برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، یک بار دیگر مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی را برگزار کند.
جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۴
در شبکه ورزش سیما
مسابقات فوتسال قهرمانی اروپا 2014، پنج‌شنبه 17 بهمن ماه -
از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود. شهر آنتروپ کشور بلژیک بین ۲۸ ژانویه تا ۸ فوریه میزبان ۱2 کشور صعود کرده به دور نهایی مسابقات جام‌ملت‌های اروپا است تا به همراه میزبان برای کسب مقام قهرمانی نهمین دور این مسابقات با هم به رقابت بپردازند.
پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی
و پرورش‌اندام شد
بعد از 26 ماه سرپرستی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون صبح دیروز برگزار شد و ناصر پورعلی‌فرد در مجمع انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با کسب بیشترین آرا برای 4 سال به‌عنوان رئیس این فدراسیون برگزیده شد.