علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آخرین اخبار از جام تختی اظهار کرد: چون رقابت‌های جام شولتز در آمریکا با جام تختی در تهران تقریبا همزمان است، آمریکایی‌ها از حضور در جام تختی عذرخواهی کردند؛ ولی چند کشتی‌گیر داغستانی به همراه عبدول بیکوف و آراچیلیوف (مهمانان ویژه رقابت‌ها) به نمایندگی از روسیه در جام تختی حضور خواهند داشت.

قطع برق ورزشگاه تختی
دیروز ماموران اداره برق برای قطع برق ورزشگاه تختی به این مجموعه مراجعه کردند تا وضعیت بحرانی در این مجموعه ورزشی کامل شود. مجموعه ورزشی تختی مدت 2 سال و نیم است که بودجه‌ای از دولت دریافت نکرده و درحالی که در سه ماه اخیر حقوق کارکنان این مجموعه به صورت کامل پرداخت نشده، مدیریت مجموعه تختی بودجه‌ای برای پرداخت قبوض برق، آب و گاز این ورزشگاه نیز ندارد.
فرشته کریمی: با یک سکه از من تقدیر شد
فرشته کریمی یکی از نامزدهای بهترین بازیکنان فوتسال زنان جهان از دعوتش به مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2014 قدردانی کرد و گفت: در این مراسم با دادن یک سکه از من تقدیر شد.
حمله تماشاگران برزیلی به کمپ تیم ملی
هواداران برزیلی به محل کمپ تمرینی تیم ملی ایران در برزیل هجوم آوردند و افرادی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. رئیس باشگاه کورینتیانس تایید کرد تماشاگران برزیلی پس از پایان تمرین این تیم در اعتراض به نتایج اخیر کورینتیانس به زمین هجوم آوردند و به پائولو گوئررو، مهاجم کلمبیایی این تیم حمله کردند.
قلعه‌نویی: مبعلی را می‌خواهیم
قلعه نویی سرمربی استقلال می‌گوید هنوز تصمیم قطعی برای جذب بازیکن کمکی برای لیگ قهرمانان آسیا نگرفته است؛ اما خواهان جذب ایمان مبعلی و دو بازیکن دیگر(عنایتی و میداوودی) برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است.
راه‌اندازی وب سایت شبکه ورزش
سایت شبکه تلویزیونی ورزش در راستای اهداف شبکه و به‌منظور بهره‌برداری مخاطبان شبکه از برنامه‌های آن در فضای مجازی راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی شبکه ورزش، مخاطبان این شبکه می‌توانند مهم‌ترین اطلاعات را در مورد برنامه‌های شبکه ورزش و رخدادها و وقایع ورزشی کشورو دنیا علاوه بر دریافت از طریق گیرنده‌های تلویزیون، در فضای مجازی و از طریق اینترنت ملاحظه کنند. این سایت در بخش‌هایی معرفی برنامه‌های شبکه را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. بخش‌های دیگر سایت شبکه ورزش سیما، عکس‌ها و اخبار ورزشی روز ایران وجهان را در دسترس مخاطبان می‌گذارد.