انتقاد امیررضا خادم از کاهش بودجه وزارت ورزش
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌ها با اشاره به کاهش بودجه تخصیصی به این وزارتخانه، گفت: امیدمان به جلسه هفته آینده کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، امیر خادم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: متاسفانه، بودجه وزارت ورزش و جوانان برای سال ۹۳، به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته و این درحالی است که سال آینده، سال پرکاری برای این وزارتخانه خواهد بود.
وی از بازی‌های آسیایی اینچئون کره به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش روی ورزش کشور نام برد و اضافه کرد: هم‌اکنون ۳ هزار و ۶۰۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در سراسر کشور داریم که به نوعی خود این طرح‌ها برای وزارت ورزش و جوانان زنگ‌خطر است. از طرفی
۴ هزار میلیارد تومان معارض املاک داریم که حکم قطعی برای آنها گرفته شده و اگر نتوانیم آنها را راضی کنیم با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌ها ادامه داد: ضمن اینکه برخی از این مشکلات مربوط به حوزه‌های انتخابیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص اماکن ورزشی است که اگر از این وزارتخانه حمایت نشود، ما هم نخواهیم توانست توقعات این بزرگواران را برآورده کنیم.
خادم تاکید کرد: ما در این سه بخش با مشکل مواجه هستیم و آخرین امیدمان هم جلسه‌ای است که کمیسیون تلفیق مجلس هفته آینده تشکیل خواهد داد و امیدواریم در این نشست راهکارهایی در جهت افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان از سوی نمایندگان مجلس درنظر گرفته شود.