دستور ویژه پروین  برای بررسی مسائل مالی پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم هیچ کس را زیر سوال ببرم اما به دلیل مشکلاتی که داریم به امور مالی گفته‌ام سیر تا پیاز مسائل مالی را دربیاورد و بررسی کنیم.
علی پروین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره کناره‌گیری رویانیان از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ در جریان این موضوع نبودم، اما برای سردار هر جایی که هست صمیمانه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مثل همیشه باز هم در ستاد کل نیروهای مسلح موفق باشد. وی درباره مشکلات این روزهای باشگاه گفت: این هم شانس ما است تا آمدیم همه چیز روی سر ما خراب شد. نمی‌خواهم خدای ناکرده پشت سر کسی حرف بزنم، اما به امور مالی گفته‌‌ام سیر تا پیاز بدهی‌ها را بیرون بکشد تا همه چیز اعلام شود. الان یکی می‌گوید ۷، یکی می‌گوید ۸ و یکی می‌گوید ۴۰ میلیارد تومان یا بیشتر یا کمتر بدهی داریم، اما امور مالی ما همه چیز را بررسی و گزارش خواهد داد تا ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.
وی افزود: البته خدا وکیلی بچه‌ها هم حق دارند ناراحت باشند. پیگیر این هستم تا بخشی از مشکلات این بچه‌ها را حل کنم. چون خودم فوتبالیست بودم و می‌دانم حرف پشت فوتبالیست‌ها همیشه زیاد است، اما هیچ‌کس مشکلات‌شان را نمی‌داند. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات حل شود. وی درباره برخی مشکلات باشگاه‌های مختلف با کی‌روش نیز، اظهار کرد: من حرفم را دفعه پیش هم زدم، مسوولان اجازه تنش ندهند با یک تلفن به امیر و مسوولان استقلال که آنها هم دلشان برای این فوتبال می‌تپد و یک هماهنگی با کی‌روش همه چیز را در یک جلسه و در یک اتاق تمام کنند. من مطمئنم خیلی افراد دوست ندارند این اتفاقات بیفتد و همه دلشان برای این تیم می‌تپد. پس بهتر است زیاد این موضوع را کش ندهیم تا تیم ملی را تحت تأثیر قرار دهد. ما ایرانی‌ها عاشق این هستیم تا تیم ملی ما حالا که به جام جهانی رفته دست خالی بیرون نیاید و نتایجی در حد و نام ایران بگیرد؛ پس خواهش می‌کنیم با یک جلسه تا موضوع کش‌دار نشده همه چیز را تمام کنید.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ سوالی که به نظر شما بدهی باشگاه چقدر است، گفت:‌ نمی‌دانم تا بخواهم به شما عدد و رقم بگویم. هر روز یک مورد به من می‌گویند یا طلبکاران با من حرف می‌زنند.