قهرمان کاراته بانوان ایران و آسیا به یک تیم اماراتی پیوست تا نخستین کاراته‌کار لژیونر بانوان ایران لقب گیرد. به گزارش «ایسنا»، «حمیده عباسعلی» بانوی پرافتخار کاراته ایران که مدال‌های طلای رقابت‌های آسیایی امارات و ازبکستان و نیز مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد، مورد توجه باشگاه‌های خارجی قرار گرفته بود که در نهایت به باشگاه الاهلی امارات پیوست و در رقابت‌های جایزه بزرگ امارات برای این تیم مبارزه خواهد کرد. قرارداد عباسعلی با این تیم اماراتی بسته شده است.
لوئیس آراگونس درگذشت
سرمربی تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۰۸ درگذشت. لوئیس آراگونس، سرمربی ۷۵ ساله سابق تیم ملی اسپانیا در ساعات بامدادی روزشنبه در مادرید درگذشت.لوئیس آراگونس که همراه آتلتیکو مادرید افتخارات زیادی در رده باشگاهی داشت و به عنوان یک مهاجم گلزن مطرح بود، موفق شد در سال ۲۰۰۸ اسپانیا را به قهرمانی در جام ملت‌های اروپا برساند و پس از آن جای خود را به ویسنته دل بوسکه داد.آراگونس از سال ۲۰۱۳ با بیماری
دست و پنجه نرم می‌کرد.
ادعای سایت فیفا درباره تیم ملی
طبق ادعای سایت فدراسیون جهانی فوتبال ایران در راه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با گینه و ترینیداد و توباگو در تهران و سائوپائولو روبه‌رو خواهد شد.به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که بحث‌های زیادی در مورد برنامه‌‌های اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان به مربیگری کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی مطرح است و حتی لغو اردوی تدارکاتی سوژه روز رسانه‌ها است، سایت فیفا عنوان می‌کند ایران در ماه مارس دو دیدار تدارکاتی مقابل گینه و ترینیدادتوباگو خواهد داشت. براین اساس پس از بازی ایران و کویت در تاریخ سه مارس (۱۲ اسفند ۹۲) در تاریخ پنج مارس (۱۴ اسفند ۹۲) تیم کشورمان میزبان گینه در تهران خواهد شد. همچنین در تاریخ هشت ژوئن(۱۸ خرداد) راهی دیدار آزمایشی خارج از خانه با ترینیداد توباگو در سائوپائولو برزیل خواهد شد.
مراسم معارفه افشارزاده
مراسم معارفه بهرام افشارزاده که از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مشاور عالی وی در امور بین‎الملل انتخاب شده است، برگزار شد.به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام افشارزاده که سال‌ها به عنوان دبیر کل در کمیته ملی المپیک فعالیت داشت پس از آنکه در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی این کمیته از جمع کاندیداهای دبیرکلی و ریاست انصراف داد، از سوی محمود گودرزی به عنوان مشاور عالی در امور بین‌الملل معرفی شد.در همین راستا چهارشنبه گذشته حکم بهرام افشارزاده به عنوان مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در امور بین‌الملل صادر شد. مراسم معارفه وی نیز صبح دیروز برگزار شد. این مراسم در محل وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.