فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی اعلام کرده که تلاش برای صعود به دماوند بدون تجهیزات کافی ممنوع است.کارگروه جست‌وجو و نجات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی اعلام کرد که با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و تعطیلات زمستانه و با توجه به حضور کوهنوردان به‌منظور صعود به قله دماوند از حرکت افراد فاقد تجهیزات و پوشاک مناسب به سوی قله دماوند ممانعت به عمل می‌آید.
خداحافظی جونینیو از مستطیل سبز
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه لیون فرانسه در سن ۳۹ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. جونینیو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل در سن ۳۹ سالگی به خاطر آسیب‌دیدگی مجبور شد، از دنیای فوتبال خداحافظی کند. جونینیو در حال حاضر برای تیم واسکو دو گاما برزیل بازی می‌کند.
بازگشت سوریان و رضایی به تیم ملی
تیم منتخب کشتی فرنگی ایران برای شرکت در اردوی مشترک و حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ مجارستان راهی شهر زومباتلی می‌شود. به گزارش «ایسنا»، تیم ملی کشتی فرنگی ایران شاخص‌ترین نفرات خود را به اردوی تمرینی مشترک با مجارستان اعزام می‌کند و قرار است این نفرات در مسابقات جایزه بزرگ فیلا به میدان بروند. حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی سه طلایی ایران در المپیک لندن هستند که در ترکیب تیم اعزامی قرار گرفته‌اند. سوریان و رضایی پس از المپیک لندن در هیچ میدانی حاضر نبوده‌اند و حالا باید پس از یک‌سال و نیم دوری، به میدان مسابقه بازگردند.
حدادی به تیم بسکتبال مهرام پیوست
سنتر ۲ متر و ۱۸ سانتی‌متری تیم ملی بسکتبال به‌زودی در ترکیب تیم مهرام قرار خواهد گرفت و این تیم را تا پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور همراهی خواهد کرد.حامد حدادی یکی از بازیکنان تیم سیچوان در فصل جاری مسابقات باشگاهی چین بود؛ اما از آنجا که این تیم شانس حضور در مرحله پلی‌آف مسابقات را از دست داده، حدادی پس از اتمام دیدارهای مرحله گروهی از این تیم جدا خواهد شد.