آفریقا جدیدترین مشتری کی‌روش تیم ملی آفریقای جنوبی به جمع تیم‌های خواهان همکاری با کارلوس کی‌روش پیوست. قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ژوئن 2014 به پایان می‌رسد و هنوز صحبتی بابت تمدید قرارداد مرد پرتغالی با تیم ایران نشده است. گفته می‌شود وی از تیم‌هایی چون تاتنهام و منچستریونایتد پیشنهاد سرمربی‌گری دارد.
آرزوی علی‌کریمی برای حضور در ملوان
علی کریمی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه یکی از آرزوهای من حضور در تیم‌های شمالی است، گفت: شرایط مهیا شود به ملوان می‌آیم. وی با اشاره به اینکه شمال زادگاه پدری‌ام است، ادامه داد: یکی از آرزوهای من حضور در تیم‌های شمالی است.
چراغ سبز تراکتور به تونی اولیویرا
هیات‌مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در جلسه‌ای که در تهران با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار کرد تصمیم به جذب تونی الیویرای پرتغالی گرفت. تونی اولیویرای پرتغالی فصل گذشته هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشت.
محرومیت بالوتلی
مهاجم میلان به خاطر حرکت غیرفوتبالی که مقابل کالیاری انجام داد از حضور در دیدار بعدی تیمش محروم شد. او پس از گل در مقابل هواداران تیم میزبان در سنت الیا حرکتی انجام داد که از چشم داور پوشیده نماند.
درگیری تیموریان در تونل ورزشگاه
هافبک تیم فوتبال استقلال در تونل ورزشگاه آزادی درگیری لفظی پیدا کرد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از تساوی ‌تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن، آندرانیک تیموریان که قصد خروج از رختکن و حضور در منطقه مصاحبه را داشت با یکی از ماموران یگان ویژه درگیری لفظی پیدا کرد.
البته چون درِ جداکننده منطقه مصاحبه و رختکن تیم‌ها بسته بود، فقط صدای این درگیری به بیرون می‌آمد. تیموریان بعد از این موضوع با حالتی عصبانی و ناراحت از مقابل خبرنگاران عبور کرد.تیموریان در جریان بازی نیز با قاسم حدادی فر بازیکن تیم ذوب‌آهن درگیری لفظی پیدا کرده بود.
بررسی مسابقات کشتی
دربرنامه روح پهلوانی
برنامه «روح پهلوانی» که اختصاص به کشتی دارد امشب از شبکه ورزش پخش می شود. حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی، سعید عبدولی قهرمان جهان و جام یادگار امام و عبدالله عزیزی مدیر پروژه بازسازی سالن هفتم تیرمهمان این برنامه خواهند بود.
این برنامه امشب از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود که به بررسی مسائل مختلف کشتی می‌پردازد.