پدر ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید در حال حاضر پسرش قصد جدایی از بارسلونا را ندارد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که در روزهای گذشته شایعه پیشنهاد 250 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای خرید لیونل مسی به گوش می‌رسید، پدر این ستاره آرژانتینی تاکید می‌کند که پسرش تحت هیچ شرایطی بارسلونا را ترک نخواهد کرد: «در این مورد چیزهایی شنیدم اما نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است.
تاکنون از جدایی حرفی به میان نیامده. لیونل بازیکن بارسلونا است و سال‌های زیادی با این تیم قرارداد دارد.»
او البته پیشنهاد نجومی این باشگاه فرانسوی را یک افتخار می‌داند و می‌گوید: «این یک افتخار است که باشگاه
پاری سن ژرمن به مسی فکر می‌کند اما باز هم تکرار می‌کنم که ما در شرایط فعلی به این پیشنهاد فکر نمی‌کنیم. واقعیت این است که پسرم با بارسا قرارداد دارد اما نمی‌دانم چرا مردم از جدایی او صحبت می‌کنند.»
با این حال خورگه مسی در پایان صحبت‌هایش درها را برای خروج پسرش از بارسلونا باز می‌گذارد: «می‌خواهید بدانید مسی فصل آینده در بارسلونا بازی خواهد کرد؟ او در حال حاضر قرارداد دارد اما همان‌طور که می‌دانید در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. تنها خدا می‌داند فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد.»
بدون شک نقش لیونل مسی در موفقیت‌های سال‌های اخیر بارسلونا انکارناپذیر است و در صورت توافق کاتالان‌ها با جدایی این نابغه آرژانتینی یک رکورد خیره‌کننده در بازار نقل و انتقالات فوتبال به ثبت خواهد رسید.