بازگشت کی‌روش به ایران کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیروز به کشورمان بازگشت.قرار است نشست مسوولان فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی امروز یا فردا برگزار شود.
پیشنهاد رئال برای خرید رونی
به گزارش رسانه‌های انگلیسی، رئال مادرید قصد دارد در تابستان آینده پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، ارائه بدهد.
بازگشت فن پرسی
رابین فن پرسی بازیکن منچستریونایتد، روز گذشته به تمرینات این تیم برگشت و احتمالا به‌زودی شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد.
جهانبخش هفته دیگر برمی گردد
سایت نایمخن در مورد علی رضا جهانبخش بازیکن ایرانی‌اش نوشته: جهانبخش مشغول انجام تمرینات ویژه است تا هر چه زودتر به تیم اضافه شود. به نظر می‌رسد او هفته آینده در تمرینات نایمخن حاضر شود.
مظفری‌زاده به مهدوی‌کیا «نه» گفت
سعید مظفری‌زاده داور بین‌المللی فوتبال ایران به درخواست مهدوی‌کیا از او برای بازگشت به داوری در لیگ ایران پاسخ منفی داد. مظفری‌زاده در این خصوص گفت: مهدوی‌کیا همواره برای من در طول این سالیان قابل احترام بوده و بسیار او را دوست ‌دارم اما قصد بازگشت ندارم.
ثبت 24مهر درتقویم
به‌عنوان روز ملى پارالمپیک
به دنبال کسب موفقیت‌هاى ورزشکاران جانباز، معلول و نابیناى کشورمان در مسابقات پارالمپیک، بازی‌هاى آسیایى و رویدادهاى بین‌المللى، شوراى فرهنگ عمومى کشور با درخواست کمیته ملى پارالمپیک براى ثبت 24 مهر ماه هرسال به عنوان روز ملى پارالمپیک در تقویم ملى کشور موافقت کرد.