جعل امضا !؟
چند ماه پیش محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته پارالمپیک و نایب‌رئیس کمیته در یک نشست خبری صحبت‌هایی را در خصوص فروش ساختمان گاندی مطرح کرد که این ساختمان با قیمتی زیر قیمت مصوب به فروش رفته است. بعد از آن بود که علی‌آبادی هم برای اینکه از غافله عقب نماند و بتواند از خود دفاع کند خبرنگاران را به کمیته دعوت کرد و در یک نشست و با مدرک صحبت‌هایی را مطرح کرد.بعد از اینکه این اتفاقات رخ داد قرار شد مسوولان کمیته حقوقی کمیته در این خصوص تصمیم بگیرند، اما همچنان هیچ نظر و رأیی درباره این پرونده مطرح نشده است. این مصاحبه‌ها و صحبت‌ها مدت طولانی در رسانه‌ها مطرح بود و هر کدام دیگری را به کاری متهم می‌کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حالا بعد از چند ماه
از این ماجرا و صحبت‌ها در حالی که قرار است انتخابات کمیته ملی المپیک امروزدوشنبه برگزار شود، اتفاق جالبی رخ داده و آن این است که در تاریخ ۱۱ آبان ۸۹ ساعت ۱۵ جلسه هیات اجرایی تشکیل می‌شود و صورت‌جلسه هم درباره مسائل مطرح شده فروش ساختمان گاندی است. در این جلسه علی‌آبادی، افشارزاده، مهدی قدمی، خسروی‌وفا، مهدی کرباسیان، مهدی هاشمی، مشحون، رباب شهریان، کفاشیان، ناطق نوری و شاهرخ شهنازی حضور داشتند.
بند سوم این صورت‌جلسه چنین می‌گوید: «با توجه به درج ۳ نوبت آگهی فروش ساختمان گاندی، از آنجا که در نوبت‌های اول و دوم هیچ پاسخی به آگهی داده نشده و در نوبت سوم شرکت انبارهای عمومی به عنوان تنها شرکت‌کننده در مزایده مبلغ پیشنهاد ۶ میلیارد ریال پایین‌تر از قیمت کارشناسی بود مزایده سوم نیز کان لم یکن اعلام گردید و مقرر شد از طریق مذاکره ساختمان مزبور به فروش برسد.
با توجه به مذاکره با شرکت‌های مختلف پیشنهاد موسسه مالی قائمین اقتصاد به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۳۷ ریال مورد قبول هیات اجرایی قرار گرفت و مقرر شد ساختمان گاندی به مبلغ مزبور به شرکت یاد شده فروخته شود.»
در بین اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک علی‌آبادی، قدمی، کرباسیان، کفاشیان، افشارزاده، شهنازی و ناطق نوری این صورت‌جلسه را امضا کردند، اما کفاشیان در کنار امضا نوشت که با بند سوم صورت‌جلسه مخالف است. حالا برخی‌ها در کنار اسامی خسروی‌وفا، مهدی هاشمی، شهریان، و مشحون جعل امضا کرده‌اند.
در همین رابطه رئیس کمیته ملی المپیک با رد جعل امضای اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: این رفتارها در یک روز مانده به انتخابات، تنها در جهت ترور شخصیت افراد صورت می‌گیرد و درست نیست.
محمد علی‌آبادی در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره خبر جعل امضای چهار تن از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در موضوع فروش ساختمان گاندی توسط او اظهار کرد: اولین سوال این است که اگر این نامه اشکالی داشته، چرا امروز آن را مطرح کردند؟ بدون شک این کار برنامه‌ریزی شده بود برای ترور شخصیت برخی و افرادی هم دنبال این کار هستند. اما خوشبختانه هیات اجرایی تمام مراحل فروش ساختمان را طبق سه مصوبه در یک ماه و نیم گذشته تایید کرد و مجدد تاییدی کامل بر آن گذاشت.
وی افزود: در فروش ساختمان، هیات اجرایی فقط تصویب می‌کند، اما فروش تنها به عهده کرباسیان و افشارزاده بوده است. آنها هم تا زمانی که مصوبه هیات اجرایی را نداشته باشند نمی‌توانستند ساختمان را بفروشند؛ زیرا این کار خلاف قانون بوده است. فروش ساختمان قطعا بر اساس مصوبات هیات اجرایی بوده است. اگر در تنظیم آیین‌نامه اشتباهی شده باشد من اطلاعی ندارم؛ زیرا نامه را بخش اداری تنظیم می‌کند. باید این موضوع را بررسی کنیم. اما یقینا تمام صورت‌جلسه‌ها درست بوده است.
در غیر این صورت اعضای هیات اجرایی اصلا اجازه نمی‌دادند که این ملک فروخته شود.