دوربین جنجالی روی کلاه شوماخر
حادثه‌ای که برای شوماخر در هفته گذشته رخ داد، سوژه اصلی رسانه‌ها شده است و همه از این اتفاق تلخ صحبت می‌کنند. حال محققان و کارشناسان کلاه ایمنی را علت اصلی زنده ماندن شوماخر می‌دانند.

با توجه به دوربین امنیتی که روی کلاه شوماخر نصب شده است، کارشناسان و پلیس می‌خواهند علت سانحه را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند. پلیس فرانسه اعلام کرده است، روزجمعه این دوربین را از خانواده شوماخر توقیف کرده است، تا بتواند بررسی های خودرا شروع کند. البته هنوز این موضوع روشن نیست که آیا در زمان حادثه دوربین روشن بوده است یا خیر.
البته سخنگوی خانواده شوماخر این ادعای پلیس را کاملا رد و در بیانیه‌ای اعلام می‌کند خانواده میشاییل خودشان به صورت داوطلبانه دوربین را تحویل پلیس دادند و اصلا توقیفی در کار نبوده است. این دوربین می‌تواند به سوالات بسیاری پاسخ دهد و قضیه برای خود ما هم کاملا روشن خواهد شد. در همین راستا پزشکان حال عمومی شوماخر را مانند دو روز قبل اعلام کردند و هیچ‌گونه تغییری احساس نکردند. وضعیت برای این قهرمان اسبق فرمول یک جهان هنوز بحرانی است و باید منتظر بود تا در روزهای آینده چه شرایطی پیدا خواهد کرد.