گارد رویانیان در برابر انتقادها
پرسپولیسی‌ها پنجاهمین سال تاسیس باشگاه خود را شنبه شب در برج میلاد جشن گرفتند. در این جشن که پیشکسوتان این باشگاه و جمعی از هنرمندان و بازیگران حضور داشتند، علی پروین خودش را با تاخیر به این مراسم رساند.این اتفاق در حالی افتاد که شنیده شده بود سلطان سرخ پوشان در این مراسم شرکت نخواهد کرد. سروش صحت، اشکان خطیبی، ستاره اسکندری، شبنم قلی‌خانی، محمدرضا طالقانی و عباس جدیدی از میهمانان حاضر در این مراسم بودند.
در جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس محمد علیزاده کنسرت زنده داشت و شورای شهر گرمسار هم ۱۰ هزار متر زمین را به سرخپوشان اهدا کرد.
جشن پرسپولیسی‌ها در حالی انجام شد که در پایان مراسم بی‌نظمی زیادی موج می‌زد، طوری که میهمانان برای دعوت شدن روی سن سر در گم
بودند و به نظر برنامه‌ای برای هماهنگی آنها تدارک دیده نشده بود.
محمد رویانیان مدیرعامل این تیم می‌گوید، درست است که می‌توان به نحوه برگزاری جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس انتقاد وارد کرد، اما باید به اصل موضوع توجه کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره برگزاری جشن ۵۰ سالگی این باشگاه، اظهار کرد: ما وظیفه باشگاه‌داریمان را انجام دادیم. خوشبختانه جشن خوبی برگزار شد. به نظر من کار زیبا و با عظمتی بود. ما شاهد حضور پیشکسوتان قدیمی ورزش بودیم. افرادی مثل موحد، نصیری، طالقانی، دادکان و... به این جشن آمدند و محفل بزرگی ایجاد شد.
او ادامه داد: خوشبختانه از پیشکسوتان تقدیر شد و همزمان با جشن ۵۰ سالگی چند کار دیگر را هم انجام دادیم. یکی از آنها این بود که صندوق پذیره‌نویسی پرسپولیس در بورس ایجاد شد که این حرکت ممکن شد. همایون بهزادی تولدش بود و کیک ۵۰ سالگی پرسپولیس را برید. پیشکسوتان و خانواده‌های زیادی هم به جشن آمده بودند. اصلا فکر نمی‌کردیم چنین جمعیت زیادی به جشن بیاید و از هنرمندان عزیز هم تشکر می‌کنیم.
رویانیان درباره انتقادهایی که از بی‌نظمی‌ها در اواخر مراسم شد، گفت: متاسفانه هنوز این فرهنگ بین ما جا نیفتاده که دوستان حوصله داشته باشند و تعامل کنند. تا می‌آییم جشن برگزار کنیم به یکسری از افراد صندلی ردیف دوم می‌رسد و ناراحت می‌شوند. این مسائل باید درست شود. درست است که می‌توان به مراسم انتقاد کرد، اما جشنواره‌های بزرگ مثل جشنواره فیلم فجر هم اشکالات زیادی دارد. هر کسی از دید خودش به برگزاری مراسم نگاه می‌کند.
او ادامه داد: کار بزرگ و با عظمتی انجام شده و باید به این گونه مراسم بها دهیم. اگر هم اشکالی داشته باید آن را رفع کنیم. مهم نیست که می‌گویند جشن خوب بود یا بد یا تشکر می‌کنند یا نمی‌کنند، بلکه مهم این است که ما وظیفه خودمان را به خوبی انجام دادیم. هیچ کس دلخور نبود. افراد معدودی که نیامدند هم حتما کار داشتند مثلا مهدوی کیا در روسیه بود و نتوانست بیاید.
رویانیان با انتقاد از دیدگاه رسانه‌ها نسبت به این مراسم گفت: ما از رسانه‌های ورزشی انتظار داریم. آنها در ارسال حاشیه‌های مراسم از یکدیگر سبقت می‌گیرند، اما هیچ کدام به اصل ماجرا توجهی نکرده‌اند. آرزو داشتیم بتوانیم از امثال دادکان تجلیل کنیم. این کارها قشنگ است. چرا کسی به این مسائل توجه نکرد؟ اینکه در پایان مراسم کمی روی سن شلوغ شد باید باعث شود که کل جشن زیر سوال برود و تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گیرد؟ ما باید فرهنگ رسانه‌ای‌مان را هم درست کنیم.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره غیبت بازیکنان این تیم در این جشن، گفت: بازیکنان در مرخصی بودند. دو بازی مهم در پیش دارند و مهم است که خود را برای این دو بازی آماده کنند.