قلعه نویی در اتاق بازبینی
مهاجم تیم فوتبال استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات تیمش منع شد.آرش برهانی که بعد از تعویض خود در دیدار روزگذشته مقابل راه آهن به کلمن آب لگد زد و به رختکن رفت در اختیار مسوولان این باشگاه قرار گرفت و تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات آبی‌پوشان را ندارد. سرمربی تیم استقلال که بعد از پایان بازی روز شنبه اعلام کرد در صورتی که برهانی این حرکت را انجام داده باشد دیگر در استقلال نخواهد بود و با حضور برهانی در تمرین
آبی پوشان مخالفت کرد.قرار است تکلیف برهانی بعد از جلسه کادر فنی و مسوولان باشگاه استقلال روشن شود. سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از انتشار تصاویری از صحنه لگد زدن آرش برهانی به کلمن کنار نیمکت، همچنان روی مواضع قبلی‌اش ایستاد و در مورد تصمیمش راجع به این مهاجم باتجربه گفت: برای من فیلم مهم است و تا زمانی که فیلم این بازی را نبینم تصمیمی برای برهانی نمی‌گیرم اما تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها در حال شیطنت هستند. به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قلعه‌‎نویی دیروز در مورد تصمیمش برای آرش برهانی و دلیل غیبت او در تمرین صبح یکشنبه آبی پوشان گفت: من نگفتم آرش برهانی ممنوع‌التمرین است. تا فیلم بازی را نبینم درباره او نمی‌توانم قضاوت کنم برای همین فعلا حرفی نمی‌زنم.
برهانی: اگر طناب ‌دار داشتم خودم را روی «کُلمن» دار می‌زدم!
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: حرکتم بعد از تعویض را تایید نمی‌کنم و از کادر فنی، هواداران و همبازی‌هایم عذر‌خواهی می‌کنم.
آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،
در خصوص حرکتش بعد از تعویض گفت: زمانی‌که تعویض شدم خیلی زیر فشار بودم؛ چون نتوانستم گل بزنم. دیروز حسی داشتم که به من می‌گفت می‌توانی گل بزنی اما وقتی تابلوی تعویض را دیدم تمام برنامه‌هایم خراب شد و از این بابت ناراحت شدم که نتوانستم برای استقلال مفید باشم.
برهانی افزود: من اصلا حرکتم را تایید نمی‌کنم ولی به من هم حق بدهید؛ چون انسان هستم و انسان جایزالخطا است. دیروز اصلا بعد از تعویض متوجه نبودم که چه کاری انجام می‌دهم. من فقط کلمن را با پایم هل دادم ولی در این مساله کمی بزرگنمایی شده است. شاید باور نکنید ولی اگر آنجا طناب دار وجود داشت روی کلمن می‌رفتم و خودم را دار می‌زدم چون خیلی ناراحت بودم! چون اصلا متوجه نبودم که چه کاری انجام می‌دهم و تسلطی روی کارهایم نداشتم.