فدراسیون زیر سوال می‌رود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر محسن قهرمانی تبرئه شود فدراسیون و فوتبال پاک زیر سوال می‌روند. محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد مخالفت سازمان لیگ با تغییر تاریخ دربی 78 عنوان کرد: مشکل ما تاریخ دربی نیست بلکه مساله حضور بازیکنان در تیم زیر 22 سال است. حرف ما این است که صادقیان و مسلمان باید در دربی حضور داشته باشند.
وی درباره حضور جمشید مشایخی در تمرین و باشگاه پرسپولیس و همچنین آشتی با فتح‌الله‌زاده با وساطت این هنرمند، تاکید کرد: آقای مشایخی محبت کردند و به تیم ما سر زدند و نشان دادند روح بزرگی دارند و اسطوره تمام عیار هستند. ایشان نگران ارتباط من و فتح‌الله‌زاده بودند و می‌گفتند نباید بین شما دعوا باشد، من هم برای اینکه ثابت کنم مشکلی با فتح‌الله‌زاده ندارم با او تماس گرفتم و صحبت کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا با مدیرعامل استقلال وارد دعوا و کری ‌خوانی شده، گفت: من نمی‌دانم این ماجرا چگونه شروع شد و چرا فتح‌الله‌زاده این حرف‌ها را مطرح کرد، من که چیزی نگفته بودم،‌ واقعا هنوز نمی‌دانم دلیل این همه حمله چیست.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های بهروان مبنی بر اینکه پرونده محسن قهرمانی ادله محکمه پسندی ندارد، تاکید کرد: نمی‌دانم چرا همه فدراسیونی‌ها آرزو دارند قهرمانی را نجات دهند و نمی‌دانم در این ماجرا چه سِری وجود دارد.
رویانیان در مورد اینکه اگر قهرمانی تبرئه شود واکنش باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود؛ عنوان کرد: اگر قهرمانی تبرئه شود فدراسیون و فوتبال پاک زیر سوال می‌روند.
درهمین خصوص دیروز هادی آیت الهی در مصاحبه‌ای خبر داد که دوشنبه یا نهایتا سه‌شنبه همین هفته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حکم نهایی پرونده محسن قهرمانی را صادر می‌کند.نایب رییس اول فدراسیون تلاش کرد هیچ کدی را در مورد حکم احتمالی ندهد. او تنها به این موضوع اشاره کرد که پرونده را به کمیته انضباطی دادیم که خدایی نکرده حق
ناحق نشود. اما چند ساعت پس از این مصاحبه، غلامرضا بهروان در مشهد حرف معناداری را در آستانه صدور رای زد.
او که بین خبرنگاران مشهدی بود مدعی شد به عنوان یکی از مسوولان فدراسیون می‌داند که تا این لحظه هیچ ادله محکمه پسندی علیه محسن قهرمانی وجود ندارد! بهروان به این حرف بسنده نکرد و ادامه داد: «این اتفاق نباید به این شکل رسانه‌ای و با آبروی افراد بازی می‌شد چون قهرمانی زحمات بسیار زیادی برای داوری کشور کشیده و تاکنون نیز هیچ دلیلی که دال بر محکوم بودن وی باشد در پرونده‌اش وجود ندارد».