مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید این تیم برای قهرمانی بسته شده و قاعدتا به کمتر از قهرمانی در لیگ قانع نمی‌شود. او همچنین با اشاره به نارضایتی هیات مدیره و هواداران از نتایج تراکتورسازی می‌گوید: «به هیات مدیره قول داده‌ایم در تمام مسابقات بعدی پیروز شویم».
به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که اخبار مربوط به تغییر در کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی در روزهای گذشته در رسانه‌ها مطرح شد و مجید جلالی و حمید زینی‌زاده سرمربی و مدیرعامل باشگاه به آن واکنش نشان داده و آن را تکذیب کردند، با این حال به نظر می‌رسد بحث تغییر سرمربی در تراکتورسازی همچنان در باشگاه در جریان است. به گونه‌ای که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در صحبت‌هایش به صورت ضمنی برای جلالی اولتیماتوم تعیین می‌کند و البته فشارها برای تغییر کادر فنی را متوجه هواداران و اعضای هیات مدیره می‌داند. زینی‌زاده درباره تغییر کادر فنی تراکتورسازی بعد از بازی با مس کرمان اظهار کرد: معمولا در تیم‌هایی که نتیجه نمی‌گیرند، شایعات زیادی هست. در حالی که در تیم تراکتورسازی همه چیز مطابق قبل سر جایش قرار دارد و من و مجید جلالی به کارمان ادامه می‌دهیم. وی ادامه داد: البته بنده به عنوان مدیرعامل و همچنین اعضای هیات‌مدیره و هواداران از نتایج تیم راضی نیستیم. تیمی که مدعی قهرمانی است باید به همه مسابقات به چشم فینال نگاه کند و هر چه در توان دارد در مسابقات به کار بگیرد.
مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تغییر کادر فنی در صورت شکست برابر نفت مسجدسلیمان در جام حذفی و در ادامه مسابقات لیگ، تاکید کرد: قطعا همه چیز دست من نیست.