مشکل بازیکن ژاپنی  برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران
بازیکن دورگه ایرانی - ژاپنی که مد نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است به خاطر قوانین کشور ژاپن نمی‌تواند برای تیم ملی ایران بازی کند. این در حالی است که مسوولان فدراسیون فوتبال امیدوار به حل مشکلات این بازیکن هستند.
درحالی‌که آریا جسور هاسه گاوا، بازیکن خط میانی تیم فوتبال اف سی توکیو مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفته و امید نمازی مربی تیم ملی هم از برقراری ارتباط با این بازیکن خبر داده بود، پدر این بازیکن اعلام کرد که آریا به خاطر قوانین خاص کشور ژاپن نمی‌تواند برای تیم ملی ایران به میدان برود.
بیژن جسور که مهمان تلفنی برنامه نود بود در این باره توضیح داد و گفت: از اینکه بازی آریا مورد توجه کی روش قرار گرفته خیلی خوشحال هستیم و خودم به شخصه دوست دارم او برای تیم ملی ایران بازی کند، ولی قوانین کشور ژاپن این اجازه را نمی‌دهد؛ چرا که دولت ژاپن تنها یک ملیت را می‌پذیرد و در صورتی که آریا برای تیم ملی ایران بازی کند ملیت خود را از دست خواهد داد، برای همین آریا شرایط بازی در تیم ملی ایران را ندارد.
وی در خصوص اینکه پسرش تا چه حد با زبان فارسی آشنایی دارد، گفت: آریا در حال یادگیری و پیشرفت در زبان انگلیسی است، ولی زبان فارسی را بلد نیست. این در حالی است که کارلوس کی‌روش و مسوولان فدراسیون فوتبال همچنان امیدوارند که بتوانند این بازیکن را به تیم ملی ایران بیاورند.