کارلوس کی روش در مصاحبه‌ای اعلام کرده که به سرمربیگری در تیم فوتبال تاتنهام انگلیس علاقه‌مند است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگوبا «بی‌بی‌سی ورلد فوتبال» اعلام کرده که به سرمربیگری تاتنهام علاقه‌مند است. او در پاسخ به سوالی در همین رابطه گفت: «کاملا. تاتنهام از جمله تیم‌هایی است که من واقعا به آن علاقه دارم و آن را تحسین می‌کنم.»
او حتی گفته در گذشته با دانیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام در ارتباط بوده است. کی روش البته برای کار کردن در تاتنهام به زمان خاصی اشاره نکرده و از آنجا که تاتنهام دوشنبه گذشته آندره ویاس بوآس، سرمربی سابق خود را اخراج کرد و اکنون به دنبال یک سرمربی جدید است، شاید این صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این‌طور تعبیر شود که او می‌خواهد در شرایط فعلی از ایران برود و سرمربیگری تاتنهام را قبول کند، اما کی روش که خودش تیم ملی را با زحمت فراوان به جام جهانی رسانده، تحت هیچ شرایطی حاضر نیست تیمش را در فاصله چند ماه مانده به جام جهانی رها کند و اجازه دهد شخص دیگری جای او روی نیمکت ایران بنشیند.
کی روش اگر قصد ترک ایران را داشت پیش از این می‌توانست به پیشنهادهای تیم ملی اسکاتلند یا منچستریونایتد پاسخ مثبت بدهد که جایگاه بالاتری از تاتنهام دارند. او قبلا هم گفته بود که سرمربیگری در تیم ملی اسکاتلند برایش یک افتخار است، اما کی‌روش فعلا به دنبال حضور در جام جهانی و درخشش با تیم ملی ایران است تا از این راه دوباره بتواند جایگاهی میان مربیان مطرح فوتبال دنیا به دست آورد.