سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریالی  در ملوان
مالک باشگاه ملوان از سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در مدت هفت سال برای این باشگاه خبر داد. علیرضا محجوب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در انزلی، با اشاره به واگذاری 70درصد سهام باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان اظهار کرد: ناصر شهسواری، اکبر غمخوار، محمد تهرانی‌مقدم، سعادتمند داوودی، محمدرضا بدیعی‌فر و دو نفر از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعضای هیات‌مدیره هفت نفره باشگاه ملوان هستند.
وی گفت: باشگاه ملوان همانند باشگاه‌های مطرح فوتبال اروپا با برنامه‌های کاربردی باید درآمدزا شود و در حوزه پرورش بازیکنان در رده‌های مختلف سنی پیشتاز بوده و تلاش می‌کنیم، تا فوتبالی درآمدزا داشته باشیم.
وی افزود: هر تیم باید در سال بتواند پنج بازیکن حرفه‌ای را به تیم‌های مطرح معرفی کند، و از این مسیر در فوتبال درآمدزایی کند که برای این مساله در ملوان برنامه‌ریزی داریم.
محجوب افزود: فوتبال کشورمان سالانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان گردش مالی دارد که باید نتایج خوبی از این گردش مالی برای کشورمان حاصل شود؛ البته در حال حاضر این چنین نیست و نتوانسته‌ایم بازیکن‌سازی کرده و در حد ایده‌آل به اروپا ترانسفر کنیم و ترانسفر بازیکنانمان بسیار محدود است. وی افزود: در مدت هفت سال برنامه‌ریزی یک هزار میلیارد ریال در فوتبال و باشگاه ملوان سرمایه‌گذاری می‌کنیم.
محجوب این هزینه را شامل احداث زیرساخت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: کمپ بزرگ و جامع تیم‌های فوتبال در انزلی احداث و راه‌اندازی می‌شود و می‌تواند پذیرای اردوهای تیم ملی فوتبال و تیم‌های حرفه‌ای فوتبال کشور باشد.
مالک باشگاه ملوان تصریح کرد: در تلاش هستیم کمپ ملی را در انزلی احداث کنیم که بتواند در راستای توسعه فوتبال در جمهوری اسلامی ایران نقش ایفا کند.