بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی ایران
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن پس از ماه‌ها غیبت به تیم ملی برگشت. روز یکشنبه جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی برگزار و حسن بابک به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی انتخاب شد. بعد از این اتفاق به درخواست مشترک حسن بابک، شورای فنی و سرپرست فدراسیون، زمینه برای بازگشت بنا فراهم شد.
در همین رابطه رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی و محمد بنا روز یکشنبه نشست مشترکی را برای همکاری برگزار کردند و توافقات مورد نظر انجام و محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب شد و قرار است از اردوی آتی تیم ملی بزرگسالان فعالیت خود را آغاز کند. حالا پس از حدود 7 سال بابک و بنا یک‌بار دیگر در کنار هم قرار گرفته‌اند.
اما محمد بنا پس از بازگشت به تیم ملی کشتی فرنگی گفت: «با رسول خادم یک‌سری صحبت‌ها را انجام دادیم و در نهایت به نتیجه رسیدیم. قرار بر این شد تا یک سری از مشکلات حل شود. من تمام تمرکزم را روی تیم بزرگسالان می‌گذارم. اصلا وقت نداریم و باید تمام تلاش خودمان را برای بازی‌های آسیایی انجام بدهیم. تیم باید هر چه زودتر جمع و جور شود تا اگر خدا بخواهد بتوانیم در این رقابت ها ۵ یا ۶ مدال طلا بگیریم.» او درباره اختلافش با ناصر نوربخش، سرپرست سابق تیم‌های ملی گفت: «من به این مسائل فکر نمی‌کنم. آقای نوربخش درباره من حرف‌هایی را مطرح کرده بود کاری به کشتی نداشت. این مسائل اصلا برای من مهم نیست. مهم کشتی است که بتواند موفق باشد.»
بنا درباره همکاری‌اش با حسن بابک گفت: «من با او هم مشکلی ندارم؛ چون من می‌خواستم که تمام تمرکزم روی بزرگسالان باشد ایشان مدیر فنی تیم ملی شد تا بتواند مشکلات را حل کند.»