پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان روز پنج‌شنبه در برنامه «ویتامین 3» برای انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد. پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس امیدوار است این پیراهن به مبلغ 200 میلیون تومان به حراج برود.
به گزارش خبرگزاری مهر، با هماهنگی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و علی ضیاء مجری برنامه «ویتامین ۳» و شبکه سوم سیما و پایان رافت، پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان در برنامه صبح پنج‌شنبه «ویتامین ۳» برای علاقه‌مندان به فوتبال و انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد.
پایان رافت که در پایان بازی ستاره‌ها بلافاصله برای دریافت پیراهن مالدینی سراغ وی رفته بود، نیت خود را از این کار انجام امور خیریه اعلام کرد و در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه یکی از افراد خیر و علاقه‌مند فوتبال برای خرید این پیراهن پیشنهاد ۳۰ میلیون تومانی ارائه کردند، ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت افراد خیر، این پیراهن را حداقل تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به فروش برسانیم و عواید آن را به امور خیریه اختصاص بدهیم. در برنامه صبح پنج‌شنبه «ویتامین ۳» سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس نیز حضور خواهند داشت.